Біологія
10 клас
Мова навчання: Українська
Рік видавництва: 2018
Вчитель: Володимирова
Світлана Володимирівна
Телефон: +38099-019-12-46
Тема
4. Репродукція та розвиток (12 год.)
06.04
Урок № 54
Тема уроку.
Репродукція клітин
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
- що таке репродукція клітин, та яке її значення
- чим відрізняється мітоз
від амітозу,
- які чинники впливають на
мітоз
навчитесь:
·
порівнювати мітоз і
амітоз
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.
Вивчити §56.
4.
Виписати в зошит
поняття: репродукція
клітин,мітоз , амітоз . Сфотографувати і переслати на
Вайбер.
5.
Заповнити таблицю ст.
221-222
Сфоторгафувати і переслати на Вайбер.
6.
Пройти тести до
08.04 за посиланням join.naurok.ua Код
доступу 930054
08.04
Урок № 55
Тема уроку.
РІСТ І РОЗВИТОК КЛІТИН ТА ЧИННИКИ,
ЩО НА НЬОГО
ВПЛИВАЮТЬ
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
- як відбуваються ріст і розвиток клітин
- які клітини є вихідними в
процесах цитодиференціації
- які чинники визначають розвиток клітин
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.
Вивчити §57.
4.
Виписати в зошит
ключові поняття.Сфотографувати і переслати на Вайбер.
5.
Виконати завдання
на застосування знань ст.238-239 Сфоторгафувати і переслати на Вайбер.
13.04
Урок № 56
Тема уроку.
Старіння та смерть клітин. Причини порушення клітинного циклу та їхні
наслідки
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
- ознаки старіння клітин,
- чому клітини гинуть,
- причини порушення
клітинного циклу та їхні наслідки.
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (80.00- 08.10)
2.
Опрацюйте теоретичний
матеріал §58.
3.
Подивитись відео за
посиланням https://youtu.be/Eq2lZcyPcBk
4.
Виписати в зошит
поняття: старіння клітин, апоптоз, некроз, . Сфотографувати і
переслати на Вайбер.
5.
Заповнити таблицю
Основні етапи
|
Чинники регуляції
|
Причини порушень
|
Наслідки порушень
|
|
Клітинний цикл
|
Сфоторгафувати і переслати на Вайбер.
6. Пройти тести до 16.04 за посиланням join.naurok.ua Код
доступу 483567
15.04
Урок № 57
Тема уроку.
Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика
онкологічних захворювань
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·
що таке онкологічні
захворювання та яка роль генів у їх виникненні
·
заходи профілактики
онкологічних захворювань
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально
- 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад
1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест- 9 б
Оцінка
за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест- 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.
Пригадайте! Що таке
захворювання?
3.
Опрацюйте
теоретичний матеріал §59.
4.
Випишіть у зошит
поняття: онкологічні захворювання, онкогенні чинники, профілактика
онкологічних захворювань.
6.
Виконайте
самостійна робота на зіставлення ст. 246-247
Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
7.
Виконайте завдання
Біологія + Суспільство. Всесвітній день боротьби проти раку. Ст. 247
22.04
Урок № 58
Тема
уроку. Мейоз. Особливості гаметогенезу в людини. Статеві клітини. Лабораторна робота 3.
Вивчення будови статевих клітин людини
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·
значення мейозу в
збільшенні біорізноманіття організмів
·
особливості
гаметогенезу в людини
·
чим різняться між
собою чоловічі та жіночі гамети
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка буде
складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад
1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка
за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.
Пригадайте! Що таке
статеве розмноження?
3.
Опрацюйте
теоретичний матеріал §60
4.
Передивіться презентацію
за посиланням https://drive.google.com/file/d/1MAHh2UiG1BdeNrvAGvo7DGCtMHALOCgh/view?usp=sharing
5.
Випишіть у зошит
поняття: мейоз, гаметогенез, статеві клітини, сперматозоон,
яйцеклітина
6. Виконайте лабораторну роботу №3 «Вивчення будови статевих
клітин людини» на ст. 250-251
Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
7.
Пройдіть тести до
23.04 за посиланням join.naurok.ua Код
доступу 933032 та 929128
27.04
Урок № 59
Тема уроку. Суть та біологічне значення запліднення
Шановні учні!
Вивчивши
цю тему ви знатимете:
·
в чому суть та
біологічне значення запліднення
·
як відбувається
запліднення в людини
·
які причини
порушення процесів запліднення в людини
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад
1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка
за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.
Опрацюйте
теоретичний матеріал §61
3.
Передивіться
презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1MAHh2UiG1BdeNrvAGvo7DGCtMHALOCgh/view?usp=sharing
5.
Випишіть у зошит
поняття:запліднення, зигота
6. Виконайте завдання на зіставлення «Запліднення в людини»
на ст. 254-255. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
7.
Пройдіть тести до
01.05 за посиланням join.naurok.ua Код
доступу 370374
29.04
Урок № 60
Тема
уроку. Особливості репродукції людини у зв’язку з її біосоціальною сутністю.
Шановні учні!
Вивчивши
цю тему ви знатимете:
·
у чому біосоціальна
сутність репродукції людини
·
чинники ризику для
репродуктивного здоров’я
·
сучасні можливості
та перспективи репродуктивної медицини
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад
1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка
за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.
Пригадайте!
Що таке розмноження? Хто такий Homo sapiens?
3.
Опрацюйте
теоретичний матеріал §62
4.
Передивіться
презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1gvdFPMCig0FSopigdejkoFl05hEhiLCx/view?usp=sharing
5.
Випишіть у зошит
поняття: репродукція
людини, репродуктивне здоров’я, репродуктивна
медицина
6. Заповніть таблицю на
ст. 259
Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
04.05
Урок № 61
Тема уроку. Ембріогенез людини. Лабораторна робота
4. Вивчення етапів ембріогенезу
Шановні
учні!
Вивчивши цю тему ви
знатимете:
·
періоди ембріогенезу людини
·
як відбувається взаємодія частин зародка,
який розвивається
·
яке значення зародкових оболонок в
ембріогенезі людини
Інструкція
до уроку
В зошиті записується
число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з
дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б)
:2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10
б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9
б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План
уроку
1.
Консультація до уроку у Вайбері (08.00-
08.10)
2.
Пригадайте! Що таке онтогенез?
3.
Опрацюйте теоретичний матеріал §63
5.
Випишіть у зошит поняття: ембріогенез
людини ембріональна індукція, зародкові оболонки.
6.
Виконайте лабораторну роботу
4 «Вивчення етапів ембріогенезу» на ст. 262-263. Сфотографуйте і
перешліть на Вайбер.
7.
Пройдіть тести до 05.05 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 346868
06.05
Урок № 62
Тема уроку. ПОСТЕМБРІОНАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ЛЮДИНИ
Шановні
учні!
Вивчивши цю тему ви
знатимете:
·
біологічні й соціальні особливості
постембріогенезу людини
·
чинники і як впливають на ріст і розвиток
у постембріогенезі людини
·
причини старіння людини
Інструкція
до уроку
В зошиті записується
число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з
дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б)
:2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10
б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9
б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План
уроку
1.
Консультація до уроку у Вайбері (08.00-
08.10)
2.
Пригадайте! Що таке онтогенез?
3.
Поміркуйте! Що є спільного й відмінного
між постембріогенезом людини і метеликів?
4.
Опрацюйте теоретичний матеріал §64
5.
Випишіть у зошит поняття: постембріогенез, старіння
людини.
6. Виконайте «Завдання на застосування
знань» на
ст. 254.
Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
7.
Пройдіть тести до 08.05 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 457467
13.05
Урок № 63
Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань за темою «Репродукція та розвиток»
Шановні
учні!
Опрацювавши
урок ви
знатимете рівень своїх знань з теми «Репродукція та розвиток»
Інструкція
до уроку
В зошиті записується
число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з
дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б)
:2= оцінка за урок, якщо тестів два,
тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10
б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9
б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План
уроку
1.
Консультація до уроку у Вайбері (08.00-
08.10)
2.
Повторіть матеріал рубрики «Узагальнення
теми 4. РЕПРОДУКЦІЯ ТА РОЗВИТОК» на ст. 268
3.
Виконайте тести на ст. 269. Сфотографуйте
і перешліть на Вайбер
4. Пройдіть
тести до 15.05 за посиланням
join.naurok.ua Код доступу 455536
Повторення (4 год.)
18.05
Урок № 64
Тема уроку. Обмін речовин та енергії – основа
функціонування біологічних систем
Шановні
учні!
Опрацювавши
урок ви
повторите
·
що таке обмін речовин та енергії
План
уроку
1.
Консультація до уроку у Вайбері (08.00-
08.10)
2.
Повторіть матеріал §18
3.
Пройдіть тести до 19.05 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 657948
20.05
Урок № 65
Тема уроку. Білки, нуклеїнові кислоти, вуглеводи, ліпіди:
огляд будови й біологічної ролі
Шановні
учні!
Опрацювавши
урок ви повторите
будову
й біологічне значення білків, нуклеїнових кислот, вуглеводів, ліпідів
План
уроку
1.
Консультація до уроку у Вайбері (08.00-
08.10)
2.
Повторіть матеріал §20-21
3. Пройдіть
тести до 22.05 за посиланням
join.naurok.ua Код доступу 5210072
25.05
Урок № 66
Тема уроку. Віруси, віроїди, пріони. Особливості їхньої
організації та функціонування
Шановні
учні!
Опрацювавши
урок ви повторите
особливості організації та функціонування
неклітинних
форм життя
План
уроку
1.
Консультація до уроку у Вайбері (08.00-
08.10)
2.
Повторіть матеріал §7-8
3. Пройдіть
тести до 27.05 за посиланням
join.naurok.ua Код доступу 3130993
Немає коментарів:
Дописати коментар