Дистанція. Біологія 10 клас


Біологія
10 клас
Мова навчання: Українська
Автор підручника: В.І. Соболь
Видавництво підручника: Камянець - Подільський, «Абетка»
Рік видавництва: 2018
Вчитель: Володимирова Світлана Володимирівна
Телефон: +38099-019-12-46

Тема 4. Репродукція та розвиток  (12 год.)
06.04

Урок № 54
Тема уроку.  Репродукція клітин
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
  • що таке репродукція  клітин, та яке її значення
  • чим відрізняється мітоз від амітозу,
  • які чинники впливають на мітоз
навчитесь:
·     порівнювати мітоз і амітоз
План уроку
1.             Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.             Вивчити §56.
3.                   Подивитьсь відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=_M636FZSbL4
4.                 Виписати в зошит поняття:  репродукція  клітин,мітоз , амітоз .  Сфотографувати і переслати на Вайбер.
5.           Заповнити таблицю ст. 221-222
Сфоторгафувати і переслати на Вайбер.
6.                   Пройти тести до 08.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 930054


08.04

Урок № 55
Тема уроку.  РІСТ І РОЗВИТОК КЛІТИН ТА ЧИННИКИ,
ЩО НА НЬОГО ВПЛИВАЮТЬ
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
  • як відбуваються ріст і розвиток клітин
  • які клітини є вихідними в процесах цитодиференціації
  • які чинники визначають розвиток клітин
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Вивчити §57.
3.     Подивитьсь відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mLkdykVrkCY
4.     Виписати в зошит ключові поняття.Сфотографувати і переслати на Вайбер.
5.     Виконати завдання на застосування знань ст.238-239 Сфоторгафувати і переслати на Вайбер.



13.04

Урок № 56
Тема уроку.  Старіння та смерть клітин. Причини порушення клітинного циклу та їхні наслідки
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
  • ознаки старіння клітин,
  • чому клітини гинуть,
  • причини порушення клітинного циклу та їхні наслідки.
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (80.00- 08.10)
2.     Опрацюйте теоретичний матеріал  §58.
3.     Подивитись відео за посиланням https://youtu.be/Eq2lZcyPcBk
4.     Виписати в зошит поняття:  старіння клітин, апоптоз, некроз, .  Сфотографувати і переслати на Вайбер.
5.     Заповнити таблицю

Основні етапи
Чинники регуляції
Причини порушень
Наслідки порушень

Клітинний цикл




Сфоторгафувати і переслати на Вайбер.
        6.    Пройти тести до 16.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 483567

15.04

Урок № 57
Тема уроку.  Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань

Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        що таке онкологічні захворювання та яка роль генів у їх виникненні
·        заходи профілактики онкологічних захворювань
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест- 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2

Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест- 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Пригадайте! Що таке захворювання?
3.     Опрацюйте теоретичний матеріал  §59.
4.     Випишіть у зошит поняття: онкологічні захворювання, онкогенні чинники, профілактика онкологічних захворювань.
5.     Передивіться відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=c-5zkawdc_s .  
6.     Виконайте самостійна робота на зіставлення ст. 246-247
                 Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
7.     Виконайте завдання Біологія + Суспільство. Всесвітній день боротьби проти раку. Ст. 247





22.04

Урок № 58
Тема уроку.  Мейоз. Особливості гаметогенезу в людини. Статеві клітини.    Лабораторна робота 3. Вивчення будови статевих клітин людини
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        значення мейозу в збільшенні біорізноманіття організмів
·        особливості гаметогенезу в людини
·        чим різняться між собою чоловічі та жіночі гамети
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2

Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Пригадайте! Що таке статеве розмноження?
3.     Опрацюйте теоретичний матеріал  §60
4.     Передивіться презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1MAHh2UiG1BdeNrvAGvo7DGCtMHALOCgh/view?usp=sharing
5.     Випишіть у зошит поняття: мейоз, гаметогенез, статеві клітини, сперматозоон, яйцеклітина
6.     Виконайте лабораторну роботу №3 «Вивчення будови статевих клітин людини» на  ст. 250-251
                 Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
7.     Пройдіть тести до 23.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 933032 та 929128

27.04
Урок № 59
Тема уроку.  Суть та біологічне значення запліднення   
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:                
·        в чому суть та біологічне значення запліднення
·        як відбувається запліднення в людини
·        які причини порушення процесів запліднення в людини
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Опрацюйте теоретичний матеріал  §61
3.     Передивіться презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1MAHh2UiG1BdeNrvAGvo7DGCtMHALOCgh/view?usp=sharing
4.     Передивіться відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=VNc0IrzvAUc
5.     Випишіть у зошит поняття:запліднення, зигота
6.     Виконайте завдання на зіставлення «Запліднення в людини» на  ст. 254-255. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
7.     Пройдіть тести до 01.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 370374



29.04
Урок № 60
Тема уроку.  Особливості репродукції людини у зв’язку з її біосоціальною   сутністю.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:                
·        у чому біосоціальна сутність репродукції людини
·        чинники ризику для репродуктивного здоров’я
·        сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Пригадайте! Що таке розмноження? Хто такий Homo sapiens?
3.     Опрацюйте теоретичний матеріал  §62
4.     Передивіться презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1gvdFPMCig0FSopigdejkoFl05hEhiLCx/view?usp=sharing
5.     Випишіть у зошит поняття: репродукція людини, репродуктивне здоров’я, репродуктивна медицина 
6.     Заповніть таблицю на  ст. 259
                      Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
7.     Пройдіть тести до 01.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 291868

04.05
Урок № 61
Тема уроку.  Ембріогенез людини. Лабораторна робота 4. Вивчення етапів ембріогенезу
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        періоди ембріогенезу людини
·        як відбувається взаємодія частин зародка, який розвивається
·        яке значення зародкових оболонок в ембріогенезі людини
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
                              План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Пригадайте! Що таке онтогенез?
3.     Опрацюйте теоретичний матеріал  §63
4.     Передивіться презентацію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=0DqNpqjOClk
5.     Випишіть у зошит поняття: ембріогенез людини ембріональна індукція, зародкові оболонки.
6.     Виконайте лабораторну роботу 4 «Вивчення етапів ембріогенезу» на  ст. 262-263. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
7.     Пройдіть тести до 05.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 346868

06.05
Урок № 62
Тема уроку.  ПОСТЕМБРІОНАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ЛЮДИНИ
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        біологічні й соціальні особливості постембріогенезу людини
·        чинники і як впливають на ріст і розвиток у постембріогенезі людини
·        причини старіння людини                       
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Пригадайте! Що таке онтогенез?
3.     Поміркуйте! Що є спільного й відмінного між постембріогенезом людини і метеликів?
4.     Опрацюйте теоретичний матеріал  §64
5.       Випишіть у зошит поняття: постембріогенез, старіння людини.
6.       Виконайте «Завдання на застосування знань» на  ст. 254.
      Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
7.         Пройдіть тести до 08.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 457467





 13.05
Урок № 63
 Тема уроку.  Узагальнення та систематизація знань за темою «Репродукція та розвиток»
Шановні учні!
 Опрацювавши урок ви  знатимете рівень своїх знань з теми «Репродукція та розвиток»
                                                                 
Інструкція до уроку
 В зошиті записується число, тема уроку.
 Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) +       тест (максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два,
 тоді ділимо на 3.
 Приклад 1
 Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
 Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
 Приклад 2
 Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
 Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Повторіть матеріал рубрики «Узагальнення теми 4. РЕПРОДУКЦІЯ ТА РОЗВИТОК» на ст. 268
3.     Виконайте тести на ст. 269. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
4.       Пройдіть тести до 15.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 455536

Повторення   (4 год.)

18.05
Урок № 64
Тема уроку.  Обмін речовин та енергії – основа функціонування біологічних систем
Шановні учні!
Опрацювавши урок ви  повторите 
·        що таке обмін речовин та енергії 

                                                                 
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Повторіть матеріал §18
3.     Пройдіть тести до 19.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 657948

20.05
Урок № 65
Тема уроку.  Білки, нуклеїнові кислоти, вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі
Шановні учні!
Опрацювавши урок ви  повторите
будову й біологічне значення білків, нуклеїнових кислот, вуглеводів, ліпідів
                                                                 
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Повторіть матеріал §20-21

3.       Пройдіть тести до 22.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 5210072


    25.05
Урок № 66
  Тема уроку.  Віруси, віроїди, пріони. Особливості їхньої організації та функціонування
Шановні учні!
  Опрацювавши урок ви  повторите
особливості організації та функціонування неклітинних
форм життя                                              
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Повторіть матеріал §7-8
3.       Пройдіть тести до 27.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 3130993



Немає коментарів:

Дописати коментар