Дистанція. Історія України 8 клас


Історія України
                             8 клас
Мова навчання: Українська
Автор підручника: В.С. Власов
Видавництво підручника:  «Генеза»
Рік видавництва: 2019
Вчитель: Володимирова Світлана Володимирівна
Телефон: +38099-019-12-46
Розділ  5. Українські землі в 20-90 рр. ХVІІІ ст.
(10 год.)
07.04
Урок № 44
Тема уроку.  Підкорення Кримського ханства. Колонізація Півдня України
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        процес заселення Південної України
·        як відбувалося приєднання Криму до Росії
   План уроку
1.             Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.             Вивчити §33.
3.        Подивитись навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Vcl1uKvnDkQ
4.     Виписати в зошит і вивчити основні дати уроку.
5.     Дати відповідь на питання:
ü За яких обставин Причорномор’я,  Приазов’я та  Кримський півострів опинилися в складі Росії?
Сфотографувати і переслати на Вайбер.   
6.       Пройти тести до 10.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 523988



14.04
Урок № 45
Тема уроку.  Правобережна Україна та західноукраїнські землі Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        Що спричинило національно визвольний рух у Правобережній Україні  та західноукраїнських землях в  д.п. 18 ст.,
·        хто такі гайдамаки, опришки
·        як відбувалась Коліївщина
·        чим для українських земель завершилися поділи Речі Посполитої

Інструкція до уроку.
В  зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна  робота оцінена в -10б, а тест - 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Прочитайте §34
3.     Випишіть у зошит і вивчіть основні дати теми ст. 226
4.     Перегляньте відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=rckwvxMKQK0  )
5.     Дайте відповіді на питання
Ø Назвіть причини розгортання гайдамацького руху на Правобережній Україні.
Ø Визначте причини поразки та значення Коліївщини.
              Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
6.     Пройдіть тести до 16.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 473273

21.04
Урок № 46
Тема уроку.  Освіта і наука. Києво-Могилянська академія. Григорій    Сковорода. Музика
Шановні учні!
          Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        як розвивалась освіта
·        у чому внесок Києво-Могилянської академії в культурно-освітній розвиток України
·        як розвивались філософські ідеї
·        про розвиток музичної культури
Інструкція до уроку.
В  зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна  робота оцінена в -10б, а тест - 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Прочитайте §35
3.     Перегляньте відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=3RVOlP4Ef58
4.     Дайте відповіді на питання
Ø Доведіть, що Києво-Могилянська академія в другій половині 17 – першій полови18 ст. була одним з найвпливовіших центрів освіти, науки, видавничої справи в країні та Росії.
Ø Назвіть відомих вам вихованців Києво-Могилянської академії.
5.     Прочитайте документ на ст. 237 завд. №3 , дайте відповіді на питання до документу. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.

28.04
Урок № 47
Тема уроку.  Архітектура. Образотворче мистецтво.
Шановні учні!
 Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        у чому особливості і як розвивалися архітектура та образотворче мистецтво у ХVІІІ ст.
Інструкція до уроку.
В  зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна  робота оцінена в -10б, а тест - 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Прочитайте §36
3.     Перегляньте відео за посиланням 
«Українське мистецтво к. XVIII - поч. ХІХ ст.»  https://www.youtube.com/watch?v=fHOoOQgJBWc
Архітектура. Козацьке бароко. 
4.     Дайте відповіді на питання ст. 243 № 1, 2,3
5.     Пройдіть тести до 30.04  за посиланням join.naurok.uaКод доступу 392030

05.05
Урок № 48
Тема уроку.  Практичне заняття.

Шановні учні!
          Вивчивши цю тему ви знатимете:
·         повторите та узагальните знання про способи та засоби, до яких вдавалися гетьмани, козацька старшина, аби відстояти суверенітет Козацької держави
Інструкція до уроку.
В  зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна  робота оцінена в -10б, а тест - 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Виконайте практичну роботу у зошиті. Завдання до роботи  за посиланням  https://drive.google.com/file/d/1M4pG6ovQI_43BeeoDHJdq3vkBvctRJ5-/view?usp=sharing 

            Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.

12.05
Урок № 49
Тема уроку.  Узагальнення знань з теми «Українські землі в 20-90 рр. ХVІІІ ст.»
Шановні учні!
 Опрацювавши урок ви  знатимете рівень своїх знань з теми «Українські землі в 20-90 рр. ХVІІІ ст.»
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.05)
2.     Виконайте у зошиті завдання 1, 3 підручник ст. 247-249
Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.

3.     Пройдіть тести до 14.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 671470



19.05
Урок № 50
Тема уроку.  Внесок України у формування європейської цивілізації Шановні учні!
          Вивчивши цю тему ви усвідомите:
·        внесок України у формування європейської цивілізації

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Опрацюйте матеріал за посиланням https://drive.google.com/file/d/19cCbTU2dGSLXejYrgenRNxTA0MvSVWhe/view?usp=sharing
3.     Пройдіть тести до 21.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 7116327


Немає коментарів:

Дописати коментар