Дистанція. Біологія 9 клас


Біологія
9 клас
Мова навчання: Українська
Автор підручника: В.І. Соболь
Видавництво підручника: Камянець - Подільський, «Абетка»
Рік видавництва: 2017
Вчитель: Володимирова Світлана Володимирівна
Телефон: +38099-019-12-46

Тема 7.  Біорізноманіття (розглядається опційно)  (4 год.)
07.04
Урок № 55
Тема уроку.  Система органічного світу. Віруси.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
  • що таке система органічного світу та принципи її побудови
  • які є неклітинні форми життя
  • будову та значення  вірусів.
План уроку
1.             Консультація до уроку у Вайбері (12.00- 12.10)
2.             Вивчити §51
3.             Подивитьсь відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=oul2i_oISHs
4.                 Виписати в зошит поняття:  система органічного світу, віруси, пріони, віроїди; особливості вірусів.
Сфотографувати і переслати на Вайбер.
5.                 Виконати завдання «Біологія + здоров’я»  ст. 219 Сфотографувати і переслати на Вайбер
6.                 Пройти тести до 09.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 598643

08.04
Урок № 56
Тема уроку.  Бактерії. Археї. Огляд основних еукаріотичних таксонів
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·          особливості, різноманітність та значення бактерій
·        наукове й практичне значення архей
·        особливості будови, життєдіяльності та еволюції рослин
·        особливості еволюції та систематики грибів
·        особливості еволюції та основні групи тварин
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.     Вивчити §52-53
3.     Виписати в зошит ключові поняття. Сфотографувати і переслати на Вайбер.
4.     Заповнити таблицю на ст. 223та ст. 227 Сфотографувати і переслати на Вайбер
5.     Виконати завдання «Біологія + здоров’я»  ст. 223 Сфотографувати і переслати на Вайбер
6.     Пройти тести до 11.04  за посиланням join.naurok.ua Код
доступу 487168
7.     Пройти тести до 11.04  за посиланням join.naurok.ua Код
доступу 697754


14.04

Урок № 57
Тема уроку.  Узагальнення і контроль навчальних досягнень учнів з теми  № 6-7

Шановні учні!
Опрацювавши урок ви  знатимете рівень своїх знань з теми №6 «Еволюція органічного світу» та теми №7 « Біорізноманіття»
Інструкція до уроку.
В  зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально- 12б) +тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест- 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест- 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (12.00- 12.10)
2.     Повторіть вивчене ст. 210 та ст. 228
3.     Пройдіть тести на ст. 211 та 229 .Сфотографуйте та перешліть на Вайбер.
4.     Пройдіть тести до 16.04  за посиланням join.naurok.ua Код
доступу 530819 та 864808

Тема 8.  Надорганізмові  біологічні системи  (7год.)
15.04
Урок № 58
Тема уроку.  Екосистема. Різноманітність екосистем.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        який склад та властивості екосистем
·        структуру екосистем
·        як досліджується екосистемне різноманіття
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест- 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест- 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.     Пригадайте! Що таке біологічні системи?
3.     Опрацюйте теоретичний матеріал  §54.
4.     Випишіть у зошит поняття: екосистема,  екосистемне різноманіття.
5.     Передивіться відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=jcLPB7e9pqM
6.     Заповніть схему ст. 233 Сфотографуйте та перешліть на Вайбер.
7.     Пройдіть тести до 16.04  за посиланням join.naurok.ua Код
доступу 509557



21.04
Урок № 59
Тема уроку.  Екосистеми та їх функціонування
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        які зв’язки є визначальними у функціонуванні екосистеми
·     основні закономірності функціонування екосистем
·     Що є основною умовою функціонування екосистем

Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері 8.55- 9.40)
2.     Пригадайте! Що таке екосистема?
3.     Поміркуйте! Що пов’язує ці організми між собою?
4.     Опрацюйте теоретичний матеріал  §55.
5.     Випишіть у зошит та вивчіть  поняття: ланцюг живлення,  функціонування екосистем , закони функціонування екосистем,  колообіг речовин і потік енергії в екосистемі.
6.     Передивіться відео за     посиланням  https://youtu.be/CVlaQVYoR7A
7.     Виконайте практичні вправи «Побудова екологічних пірамід» №1-2 ( приклад розв’язування подібної вправи є у відео)
8.     Заповніть таблицю ст. 236-237. Сфотографуйте та перешліть на Вайбер.
9.     Виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/10889356 Сфотографуйте та перешліть на Вайбер.







22.04
Урок № 60
Тема уроку.  ЕКОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·     Чим визначається різноманітність екологічних чинників?основні закономірності функціонування екосистем
·     Як екологічні чинники діють на організми?
·     вплив на організм екологічних чинників
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.     Пригадайте! Що таке екологія?
3.     Опрацюйте теоретичний матеріал  §55.
4. Перегняньте відео за посиланням https://youtu.be/eXp-nhC8ors
4.     Випишіть у зошит та вивчіть  поняття: екологічні чинники, обмежувальний чинник,  екологічна валентність.  Сфотографуйте та перешліть на Вайбер.
5.     Дайте відповідь на питання:
Ø Яке значення знань екологічних закономірностей для діяльності людини? Сфотографуйте та перешліть на Вайбер.
6.     Пройдіть тести до 24.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу1567305


28.04
Урок № 61
Тема уроку.  Середовище існування.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·            що таке середовище існування та його компоненти
·            які особливості вирізняють середовища існування
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест- 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест- 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (12.00- 12.10)
2.     Пригадайте! Що таке екологічні чинники?
3.     Виконайте вправу на повторення https://learningapps.org/10284217
Сфотографуйте та перешліть на Вайбер.
4.     Опрацюйте теоретичний матеріал  §57
5.     Випишіть у зошит та вивчіть  поняття: середовище існування
6.     Заповніть таблицю на ст. 245. Сфотографуйте та перешліть на Вайбер.
7.     Пройдіть тести до 30.04  за посиланням join.naurok.ua Код
доступу 919749
8.     Виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/10322748
Сфотографуйте та перешліть на Вайбер.
29.04
Урок № 62
Тема уроку.  Екосистеми та їхня стабільність.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·            як забезпечується стабільність екосистем
·            яке значення та етапи екологічних сукцесій
·            які особливості відрізняють штучні екосистеми від природних
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.     Пригадайте! Що таке екосистеми?
3.     Опрацюйте теоретичний матеріал  §58
4.     Випишіть у зошит та вивчіть  поняття: стабільність екосистем,  екологічні сукцесії , штучні екосистеми.
5.     Заповніть таблицю на ст. 249. Сфотографуйте та перешліть на Вайбер.
6.     Пройдіть тести до 01.05  за посиланням join.naurok.ua  Код
доступу 641358

05.05
Урок № 63
Тема уроку.  Біосфера як цілісна система. Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони навколишнього середовища.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·            особливості біосфери
·            функції живої речовини
·            як відбувається біологічний колообіг й перетворення енергії в  біосфері
·            як впливає людина на сучасну біосферу
·            якими є основні напрями охорони біосфери
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.     Пригадайте! Що таке геологічні оболонки Землі??
3.     Опрацюйте теоретичний матеріал  §59-60
4.     Випишіть у зошит та вивчіть  основні поняття :біосфера, жива речовина, біологічний колообіг речовин й перетворення енергії, екологічні проблеми, екологічні катастрофи, екологічна криза.
5.     Заповніть таблицю на ст. 253. Сфотографуйте та перешліть на Вайбер.
6.     Виконайте «Завдання на застосування знань» на ст. 256-25 Сфотографуйте та перешліть на Вайбер.

7.     Пройдіть тести до 07.05  за посиланням join.naurok.ua  Код
доступу 738117

Тема  9.  Біологія, як основа біотехнології та медицини ( 6 год.)

06.05
Урок № 64
Тема уроку.  Поняття про селекцію.

Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·            чому селекція є наукою
·            яке значення одомашнення тварин і введення в культуру рослин
·            яке значення має вчення про походження культурних рослин і одомашнення тварин
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.     Пригадайте! Що таке еволюція?
3.     Опрацюйте теоретичний матеріал  §61
4.     Випишіть у зошит та вивчіть  основні поняття : селекція, одомашнення тварин, центри походження культурних рослин.
5.     Заповніть таблицю на ст. 263. Сфотографуйте та перешліть на Вайбер.
6.     Пройдіть тести до 08.05  за посиланням join.naurok.ua  Код
доступу 607981

12.05
Урок № 65
Тема уроку.  Методи  селекції.

Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·            чим відрізняються породи, сорти й штами від диких видів яке значення одомашнення тварин і введення в культуру рослин
·            в чому суть основних методів селекції
·            якими є особливості та методи селекції рослин і тварин
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.     Пригадайте! Що таке селекція?
3.     Опрацюйте теоретичний матеріал  §62
4.     Випишіть у зошит та вивчіть  основні поняття : добір, гібридизація, вихідний матеріал селекції.
5.     Заповніть таблицю на ст. 267. Сфотографуйте та перешліть на Вайбер.
6.     Пройдіть тести до 15.05  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 733417



19.05
Урок № 67
Тема уроку.  Основи генетичної та клітинної інженерії. Генетично  модифіковані організми.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви дізнаєтесь:
·        Чим генетична інженерія відрізняється від класичної селекції
·        Які методи генетичної інженерії
·        Яка роль генетичної інженерії у сучасних біотехнології і медицині
·        Як отримують генетично модифіковані організми
·        Які можливі ризики використання генетично модифікованих харчових продуктів

 Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2= оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.     Пригадайте! Що таке селекція?
3.     Опрацюйте теоретичний матеріал  §64-65
4.     Випишіть у зошит та вивчіть  основні поняття : ГЕНЕТИЧНА ІНЖЕНЕРІЯ. Генотерапія. ГЕНЕТИЧНО МОДИФІКОВАНІ ОРГАНІЗМИ. Генетично модифіковані харчові продукти.
5.     Пройдіть тести до 21.05  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 1033798

20.05
Урок № 68
Тема уроку.  Клітинна інженерія. Узагальнення і контроль навчальних досягнень учнів з теми  № 8-9
Шановні учні!
Опрацювавши  цю тему ви дізнаєтесь:
·        чим займається клітинна інженерія
·        знатимете рівень своїх знань з теми        «Надорганізмові  біологічні системи » та «Біологія, як основа біотехнології та медицини»
 Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з результатів  тесту (максимально - 12 б), якщо тестів два, тоді суму результатів ділим  на 2 .
Приклад 1
Тест № 1 -10 б, а тест №2  - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.     Пригадайте! Що таке біотехнологія?
3.     Опрацюйте теоретичний матеріал  §66
4.     Випишіть у зошит та вивчіть  основні поняття : клітинна інженерія,  клонування організмів.
5.     Пройдіть тести до 22.05  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 3919438 та 2993221
_________________________Тематична_________________

Немає коментарів:

Дописати коментар