Історія України
7 клас
Мова навчання: Українська
Рік видавництва: 2015
Вчитель: Володимирова
Світлана Володимирівна
Телефон: +38099-019-12-46
Розділ IV. КОРОЛІВСТВО РУСЬКЕ
(ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА) (7 год.)
07.04
Урок № 28
Тема уроку.
Узагальнення знань з теми " Королівство Руське ( Галицько-Волинська
держава)
Шановні учні!
Опрацювавши
урок ви знатимете рівень
своїх знань з теми «КОРОЛІВСТВО РУСЬКЕ
(ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА)»
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (08.55- 09.05)
2.
Виконати у зошиті
завдання 1, 3, 9, 10(в, г) підручник ст.
150-153
Сфоторгафувати і переслати на Вайбер.
Розділ V.
РУСЬКІ УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСІДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ ХАНСТВО (6 год.)
14.04
Урок № 29
Тема
уроку. Інкорпорація руських
удільних князівств до складу сусідніх держав
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви розумітимете:
·
як відбувалась інкорпорація
(включення) руських князівств до складу сусідніх держав
знатимете :
·
час входження
українських земель до складу різних держав
Інструкція до уроку.
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті
(максимально- 12 б) +тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест- 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.
Перегляньте відеоурок
за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=fPTYOPX73BA Дотримуйтесь вказівок під час відео.
3.
Перегляньте відео за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=G0LDbEniBiU запишіть та запам’ятайте дату битви на р. Сині Води та її
наслідки(тезисно)
4.
Для закріплення
матеріалу прочитайте §22
5.
Заповніть таблицю «Українські
землі у складі іноземних держав у др.. п. ХІV- п. п. ХVІ ст.»
Держава
|
Українські землі, що їй належали
|
В.князівство Литовське
|
|
Угорське
королівство
|
|
Молдавське князівство
|
|
Московія ( з ХVІ ст.)
|
|
Османська імперія ( з ХVІ ст.)
|
Сфоторгафуйте і перешліть на Вайбер.
21.04
Урок № 30
Тема
уроку. Утворення
Кримського ханства. Суспільний устрій та культура
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви розумітимете:
·
як утворилося Кримське ханство
знатимете :
·
суспільний устрій
та культура Кримського ханства.
Інструкція до уроку.
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті
(максимально- 12 б) +тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна робота
оцінена в -10б, а тест- 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10б
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
3.
Для закріплення
матеріалу прочитайте §23 пункти 1-2
4.
Випишіть основні
дати до теми
5.
Дайте відповіді на
запитання:
• Як за тюркськомовним населенням Причорномор’я
закріпилася назва «татари»?
Сфотографуйте і
перешліть на Вайбер.
28.04
Урок № 31
Тема
уроку. Суспільне і
церковне життя на теренах України в XIV – XVстоліттях
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви дізнаєтесь:
·
хто належав до можновладців на
Волині й у Центральній Україні від середини 15 ст.
·
чим уславився Костянтин Острозький
·
яким було становище
духівництва й православної церкви у складі Великого князівства Литовського
·
що визначало життя
українських селян
·
як змінилося життя
міст з отриманням магдебурзького права
Інструкція до уроку.
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті
(максимально- 12б) +тест (максимально - 12б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна робота
оцінена в -10б, а тест- 9б
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
3.
Для закріплення матеріалу
прочитайте §24
4.
Випишіть основні
дати до теми
5.
Дайте відповіді на
запитання:
Ø Яким було становище духівництва та православної церкви у
складі Великого князівства Литовського? Сфотографуйте і перешліть на
Вайбер.
6.
Пройдіть тести до 30.04 за посиланням join.naurok.uaКод доступу 241453
05.05
05.05
Урок № 32
Тема
уроку. Пам’ятки
середньовічної культури XIV – XV століть.
Костянтин Острозький. Юрій Дрогобич
Шановні учні!
Вивчивши
цю тему ви дізнаєтесь:
·
якою була тогочасна
освіта українців
·
чим уславився Юрій
Дрогобич
·
що визначало розвиток
архітектури
·
якими пам’ятками
образотворчого мистецтва уславилася доба
Інструкція до уроку.
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті
(максимально - 12б) + тест (максимально - 12б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна робота
оцінена в -10б, а тест - 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10б
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2. Прочитайте §25
3. Дайте відповіді на питання №4 ст. 184
Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
12.05
Урок № 33
Тема
уроку. Практичне заняття.
Шановні учні!
Опрацювавши
цей урок ви вдосконалите свої вміння:
·
працювати з контурною
картою
·
повторите теми «Інкорпорація
руських удільних князівств до складу сусідніх держав» , «Утворення Кримського
ханства»
Інструкція до уроку.
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті
(максимально - 12б) + тест (максимально - 12б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна робота
оцінена в -10б, а тест - 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10б
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2. Позначити на
контурній карті територію українських удільних князівств у складі сусідніх
держав, територію Кримського ханства, місця подій, що визначили інкорпорацію
князівств південно-західної Русі в XІV–XV ст. до складу сусідніх держав
Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
19.05
Урок № 34
Тема уроку.
Узагальнення знань з теми «РУСЬКІ
УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСІДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ ХАНСТВО»
Шановні учні!
Опрацювавши урок ви знатимете рівень своїх знань з теми «РУСЬКІ УДІЛЬНІ
КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСІДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ ХАНСТВО»
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.05)
Немає коментарів:
Дописати коментар