Дистанція. Історія України 7 клас


Історія України
7 клас
Мова навчання: Українська
Автор підручника: В.С. Власов
Видавництво підручника:  «Генеза»
Рік видавництва: 2015
Вчитель: Володимирова Світлана Володимирівна
Телефон: +38099-019-12-46

Розділ IV. КОРОЛІВСТВО РУСЬКЕ
(ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА) (7 год.)
07.04
Урок № 28
Тема уроку.  Узагальнення знань з теми " Королівство Руське ( Галицько-Волинська держава)
Шановні учні!
 Опрацювавши урок ви  знатимете рівень своїх знань з теми «КОРОЛІВСТВО РУСЬКЕ (ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА)»
План уроку
1.           Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.05)
2.           Виконати у зошиті завдання 1, 3, 9, 10(в, г)  підручник ст. 150-153
Сфоторгафувати і переслати на Вайбер.
3.     Пройти тести до 08.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 513398



Розділ V. РУСЬКІ УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСІДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ ХАНСТВО  (6 год.)
14.04
Урок № 29
Тема уроку.  Інкорпорація руських удільних князівств до складу  сусідніх держав
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви розумітимете:
·        як відбувалась інкорпорація (включення) руських князівств до складу сусідніх держав
 знатимете :
·                    час входження українських земель до складу різних держав Інструкція до уроку.
В  зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально- 12 б) +тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест- 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=fPTYOPX73BA  Дотримуйтесь вказівок під час відео.
3.     Перегляньте відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=G0LDbEniBiU  запишіть та запам’ятайте  дату битви на р. Сині Води та її наслідки(тезисно)
4.     Для закріплення матеріалу прочитайте §22
5.     Заповніть таблицю «Українські землі у складі іноземних держав у др.. п. ХІV- п. п. ХVІ ст.»
Держава
Українські землі, що їй належали
В.князівство Литовське

Угорське  королівство

Молдавське князівство

Московія ( з ХVІ ст.)

Османська імперія ( з ХVІ ст.)


Сфоторгафуйте і перешліть на Вайбер.
6.     Пройдіть тести до 16.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 660942


21.04
Урок № 30
Тема уроку.  Утворення Кримського ханства. Суспільний устрій та культура
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви розумітимете:
·        як утворилося Кримське  ханство
 знатимете :
·        суспільний устрій та культура  Кримського ханства.
Інструкція до уроку.
В  зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально- 12 б) +тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна  робота оцінена в -10б, а тест- 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Перегляньте відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=gVA9sm31GEk 
3.     Для закріплення матеріалу прочитайте §23 пункти 1-2
4.     Випишіть основні дати до теми
5.     Дайте відповіді на запитання:
• Як за тюркськомовним населенням Причорномор’я закріпилася назва «татари»?
                   Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
6.     Пройдіть тести до 23.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 843871

28.04
Урок № 31
Тема уроку.  Суспільне і церковне життя на теренах України в XIVXVстоліттях
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви дізнаєтесь:
·        хто належав до можновладців на Волині й у Центральній Україні від середини 15 ст.
·         чим уславився Костянтин Острозький
·        яким було становище духівництва й православної церкви у складі Великого князівства Литовського
·        що визначало життя українських селян
·        як змінилося життя міст з отриманням магдебурзького права
Інструкція до уроку.
В  зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально- 12б) +тест (максимально - 12б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна  робота оцінена в -10б, а тест- 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Перегляньте відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=L1_3j97bCMQ
3.     Для закріплення матеріалу прочитайте §24
4.     Випишіть основні дати до теми
5.     Дайте відповіді на запитання:
Ø Яким було становище духівництва та православної церкви у складі Великого князівства Литовського?                   Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.

6.     Пройдіть тести до 30.04  за посиланням join.naurok.uaКод доступу 241453


05.05
Урок № 32
Тема уроку.  Пам’ятки середньовічної культури  XIVXV століть. Костянтин Острозький. Юрій Дрогобич
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви дізнаєтесь:
·        якою була тогочасна освіта українців
·        чим уславився Юрій Дрогобич
·        що визначало розвиток архітектури
·        якими пам’ятками образотворчого мистецтва уславилася доба
Інструкція до уроку.
В  зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна  робота оцінена в -10б, а тест - 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Прочитайте §25
3.     Дайте відповіді на питання №4 ст. 184
Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.



12.05
Урок № 33
Тема уроку.  Практичне заняття.
Шановні учні!
Опрацювавши цей урок ви вдосконалите свої вміння:
·        працювати з контурною картою
·        повторите теми «Інкорпорація руських удільних князівств до складу  сусідніх держав» , «Утворення Кримського ханства»


Інструкція до уроку.
В  зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна  робота оцінена в -10б, а тест - 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Позначити на контурній карті територію українських удільних князівств у складі сусідніх держав, територію Кримського ханства, місця подій, що визначили інкорпорацію князівств південно-західної Русі в XІV–XV ст. до складу сусідніх держав
Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
3.     Пройдіть тести до 14.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 601053


19.05
Урок № 34
Тема уроку.  Узагальнення знань з теми  «РУСЬКІ УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСІДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ ХАНСТВО» 
Шановні учні!
 Опрацювавши урок ви  знатимете рівень своїх знань з теми «РУСЬКІ УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСІДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ ХАНСТВО» 
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.05)

2.     Пройти тести до 21.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 9903940


Немає коментарів:

Дописати коментар