Дистанція. Хімія 8 клас


Хімія
8 клас
Мова навчання: Українська
Автор підручника: П.П. Попель, Л.С.Крикля
Видавництво підручника: ,«Академія»
Рік видавництва: 2016
Вчитель: Володимирова Світлана Володимирівна
Телефон: +38099-019-12-46

ТЕМА 4. Основні класи неорганічних сполук 
(28 год.)
06.04
Урок № 54
Тема уроку.  Солі,їх властивості .
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
  • розширите знання про класифікацію неорганічних речовин і номенклатуру неорганічних речовин на прикладі солей;
  • вивчите солі, їх склад, назви, властивості
  • дізнаєтесь про поширення солей у природі
Вмітимете:
·        називати солі
·        складати їх формули
План уроку
1.             Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.             Вивчити §26 та 32.
3.     Виписати в зошит поняття:  солі; загальну формулу солей 
4.                 Подивитьсь відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Xmd54UkhSB8  
5.     Виконати вправи № 197, 199-200
Сфотографувати і переслати на Вайбер.

6.     Пройти тести до 08.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 562368

06.04
Урок № 55
Тема уроку.  Властивості середніх солей. Лабораторний дослід №4,5,6

Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви:
  • з’ясуєте фізичні властивості;
  • засвоїте хімічні властивості солей
  • дізнаєтесь про сфери використання солей
Вмітимете:
·        прогнозувати можливість реакції солі з металом
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (12.00- 12.10)
2.     Вивчити § 32.
3.     Подивитьсь відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=rb7ecpzNiKs
7.     Скласти рівняння реакції до лабораторних дослідів №4,5, 6
8.     Виконати вправи № 254, 199-200
Сфотографувати і переслати на Вайбер.

9.       Пройти тести до 08.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 263049

13.04
Урок № 56-57
Тема уроку.  Способи добування оксидів, основ, кислот, солей
                           Шановні учні!
Матеріал цього уроку допоможе вам:

Ø з'ясувати можливості добування оксидів, основ, кислот, солей
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Пригадайте! Що таке оксиди, основи, кислоти, солі та які їхні загальні формули?
3.     Виконайте вправу «Розподіли сполуки» https://learningapps.org/1243768  Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
4.       Опрацюйте теоретичний  матеріал §33-36
5.       Попрацюйте з навчальним відео «Способи добування оксидів, основ, кислот та солей»  посиланням https://www.youtube.com/watch?v=vBbqBt1qMx8
ДЗ з відео не виконувати.
6.       Випишіть в зошит  та вивчіть схеми добування оксидів ( ст. 188),  основ   ( ст. 192), кислот (ст. 196) , солей ( ст. 199).
7.       Виконайте вправи № 267(а), 275, 281(б), 289(а, г)
8.        Пройдіть тести до 15.04  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 615691
9.   Виконайте вправу «Знайди пару»  https://learningapps.org/4140787 Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
10.     Виконайте вправу  «Назви солей»  https://learningapps.org/9332839 Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.

27.04
Урок № 58-59
Тема уроку.  Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук. Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і солей. Вплив на довкілля.
Шановні учні!
Матеріал цього уроку допоможе вам:

·        систематизувати хімічні реакції за участю простих речовин;
·        з’ясувати можливості взаємоперетворень сполук одного елемента, які належать до різних класів.
·        дізнатися про забруднення природи неорганічними сполуками
·        усвідомити важливість заходів із запобігання надходженню шкідливих речовин у довкілля.
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Пригадайте ! Що таке оксиди, основи, кислоти, солі та які їхні загальні формули?
3.     Опрацюйте теоретичний  матеріал §38-39
4.     Перегляньте  навчальне відео" Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук" запосиланням https://www.youtube.com/watch?v=j5h7LgsnPzc
5.     Випишіть в зошит  та вивчіть поняття «Генетичні зв’язки»,схеми 17,  18., висновок після §39
6.     Виконайте вправи № 308, № 310(а, б), 320 Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
7.     Виконайте вправу «Генетичний ланцюжок добування кальцій карбонату https://learningapps.org/7286424 Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.


04.05
Урок № 60-61
Тема уроку.  Практична робота №2.
«Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук». Розв’язування   задач і вправ.
      
Шановні учні!
Матеріал цього уроку допоможе вам:
Ø закріпити знання про хімічні властивості основних класів неорганічних сполук
Ø формувати навички експериментальної роботи з хімічними речовинами та вміння записувати результати спостережень, робити висновки

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Пригадайте ! Що таке оксиди, основи, кислоти, солі та які їхні загальні формули?
3.     Виконайте Практична робота №2.
«Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук» за посиланням https://drive.google.com/file/d/1vC86jhLeE4Doi6AGsCFbvPn3zaB6Zexb/view?usp=sharing
4.     Виконайте вправи № 306 , № 310(в, г), 311. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.


18.05
Урок № 62-63
Тема уроку.  Узагальнення  знань з теми  «Основні класи неорганічних сполук. Складні речовини». КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2 з теми «Основні класи неорганічних сполук»
Шановні учні!
Опрацювавши урок ви  знатимете рівень своїх знань з теми «Основні класи неорганічних сполук. Складні речовини»        
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Пройдіть тести до 20.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 681154 .
3.     Пройдіть тести до 20.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 888964

25.05
Урок № 64-65
Тема уроку.  Підсумковий урок з теми «Основні класи неорганічних сполук». Узагальнення курсу.
Шановні учні!
Опрацювавши урок ви  знатимете рівень своїх знань з теми «Основні класи неорганічних сполук».
        План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Пройдіть тести до 27.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу  2571451
3.     Пройдіть тести до 27.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу  5741764








Немає коментарів:

Дописати коментар