Дистанція.Біологія 11 клас


Біологія
11 клас
Мова навчання: Українська
Автор підручника: В.І. Соболь
Видавництво підручника: Камянець - Подільський, «Абетка»
Рік видавництва: 2019
Вчитель: Володимирова Світлана Володимирівна
Телефон: +38099-019-12-46

Тема 8. Сталий розвиток та раціональне природокористування (орієнтовно 13 год.)
08.04

Урок № 55
Тема уроку.  Концепція сталого розвитку та її значення
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
  • яке значення Концепції сталого розвитку
  • які основні принципи природокористування в контексті сталого розвитку
  • у чому полягає необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони
довкілля
Навчитесь:
·     визначати власний  екологічний слід
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.

Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2

Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.             Консультація до уроку у Вайбері (12.00- 12.10)
2.             Вивчити §54.
3.          Подивитьсь відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=TopokeVez2U
4.          Виписати в зошит  та вивчити ключові терміни та поняття.
5.           Визначити свій екологічний слід за посиланням http://esd.org.ua/node/348
Сфотографувати і переслати на Вайбер.
6.     Пройти тести до 12.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 441566
7.     Пройти  тести основна сесія 2017. Сфотографувати і переслати на Вайбер


09.04

Урок № 56
Тема уроку.  Поняття про екологічне мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви:
·        повторите поняття  екологічне мислення, раціональне природокористування
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.

Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2

Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.     Подивитись відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=R01GXgHnxf0
3.     Ознайомитись з матеріалами презентації за посиланням https://drive.google.com/file/d/1PTNZO7VgZkfyfY8pUu023CeCOzvnQPTU/view
4.     Пройти тести з теми до 12.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 828508
5.       Готуємось до ЗНО. Повторюємо методику розв'язування типових задач з генетики
6.     Пройти тести на знання термінів з генетики за посиланням https://learningapps.org/8825018
                     Сфотографувати і переслати на Вайбер

15.04
Урок № 57
Тема уроку.  Узагальнення  та перевірки знань з теми «Сталий розвиток та раціональне природокористування»
Шановні учні!
Опрацювавши урок ви  знатимете рівень своїх знань з теми «Сталий розвиток та раціональне природокористування»
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.

Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2

Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Повторіть вивчений матеріал ст.213
3.     Пройдіть тести з теми до 17.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 791549
4.     Готуємось до ЗНО. Повторюємо методику розв'язування типових задачі з молекулярної біології https://www.youtube.com/watch?v=zaYMqjONQ9E
5.     Готуємось до ЗНО .Повторення.  Пройти тести з теми «Екологія» до 17.04 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 627324

Тема 9. Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології
(15 год.)
16.04
Урок № 58
Тема уроку.  Завдання та досягнення сучасної селекції.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        завдання та досягнення сучасної селекції
·        який внесок вітчизняних учених у розвиток селекції
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.

Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2

Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.     Пригадайте! Що таке селекція?
3.     Опрацюйте матеріал §55.
4.     Випишіть у зошит основні напрямки сучасних селекційних досліджень
5.     Пройдіть тести з теми до 18.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 372465
6.     Готуємось до ЗНО. Повторення.  Пройти тести з теми «Екологія» до 18.04 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 266497
7.     Готуємось до ЗНО. Повторення.  Виконайте інтерактивну вправу за посиланням https://learningapps.org/8061654



22.04
Урок № 59
Тема уроку.  СУЧАСНІ МЕТОДИ СЕЛЕКЦІЇ ТВАРИН, РОСЛИН І МІКРООРГАНІЗМІВ
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів
·         генетичні основи гетерозису
·        переваги застосування методів генетичної інженерії у сучасній селекції
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.

Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2

Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.     Опрацюйте матеріал §56.
3.     Випишіть у зошит основні поняття теми: добір, гібридизація, індукований мутагенез, поліплоїдизація,  гетерозис
4.     Пройдіть тести з теми до 24.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 566064
5.     Готуємось до ЗНО. Повторення .  Розв’язування задач з екології. https://www.youtube.com/watch?v=Zoz9zTqz2Q8
6.     Розв’яжіть задачу .
На підставі правила екологічної піраміди ви - значте, яка маса планктону може забезпечити існування дельфіна масою 400 кг (масова частка води –60%). Розгляньте такий ланцюг живлення: планктон — риба — дельфін.

23.04
Урок № 60
Тема уроку. Вчення М.І. Вавилова про центри походження і різноманітності           культурних рослин
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        особливості походження й поширення культурних рослин
·        Яке значення для селекції має вчення про центри походження культурних рослин?
·        Яке значення для селекції закону гомологічних рядів спадкової мінливості?
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.

Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2

Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.     Опрацюйте матеріал §57.
3.     Прослухайте навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=1HFfmDkoQrc
4.     Випишіть у зошит основні поняття теми: культурні рослини, центри походження культурних рослин, закон гомологічних рядів спадкової мінливості.
5.     Пройдіть тести з теми до 25.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 693410
6.       Готуємось до ЗНО.  Розв’яжіть задачі з молекулярної біології.
ü Молекулярна маса каталази 380 000. Скільки амінокислотних ланок в цій молекулі?
ü Яка довжина і молекулярна маса молекули ДНК, яка складається з 54 нуклеотидів?

29.04
Урок № 61
Тема уроку.  ЗАСТОСУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ БІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕДИЦИНІ
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        розділи та основні завдання сучасної медицини
·         теоретичні основи та напрями досліджень сучасної медицини
·        внесок вітчизняних вчених у розвиток медицини
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.

Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2

Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.     Пригадайте!  Що таке сталий розвиток? Що таке здоров’я людини?
3.     Опрацюйте матеріал §58.
4.     Випишіть у зошит основні поняття теми: медицина
5.     Пройдіть тести з теми до 01.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 906039
6.     Готуємось до ЗНО. Пройти тести ЗНО основна сесія 2016. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.

30.04
Урок № 62
Тема уроку.  ДОСЯГНЕННЯ ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ, РЕПРОДУКТИВНОЇ МЕДИЦИНИ ТА ДОНОРСТВА
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини
·        досягнення трансплантології
·        види і значення донорства
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.

Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2

Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.     Пригадайте!  Що таке медицина?
3.     Опрацюйте матеріал §59.
4.     Випишіть у зошит основні поняття теми: трансплантологія, репродуктивна медицина,  донорство тканин і органів.
5.     Заповніть таблицю на ст.. 233 Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
6.     Готуємось до ЗНО. Пройти тести ЗНО пробний тест 2016. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.


13.05
Урок № 65
Тема уроку.  ЗАСТОСУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ БІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У БІОТЕХНОЛОГІЇ
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·     які основні завдання та напрями сучасної біотехнологі
·        які теоретичні основи й можливості сучасної біотехнології
·        який внесок вітчизняних вчених у розвиток біотехнології

Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.

Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.     Пригадайте!  Що таке біотехнологія?
3.     Опрацюйте матеріал §62.
4.     Випишіть у зошит основні поняття теми
5.     Заповніть таблицю на ст.. 245 Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
6.     Готуємось до ЗНО. Повторення. Пройдіть тести до 15.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 406832


14.05
Урок № 66
Тема уроку.  ЗАСТОСУВАННЯ ДОСЯГНЕНЬ МОЛЕКУЛЯРНОЇ ГЕНЕТИКИ, МОЛЕКУЛЯРНОЇ БІОЛОГІЇ ТА БІОХІМІЇ У БІОТЕХНОЛОГІЇ
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·          значення досягнень молекулярної генетики для біотехнології
·        значення молекулярної біології для біотехнології
·        для яких напрямів біотехнології фундаментальною основою є біохімія
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.

Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2

Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.     Пригадайте!  Які теоретичні основи біотехнології?
3.     Опрацюйте матеріал §63.
4.     Випишіть у зошит основні поняття теми
5.       Пройдіть тести з теми до 16.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 818860
6.       Готуємось до ЗНО. Повторення. Пройдіть тести до 16.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 850274



20.05
Урок № 67
Тема уроку.  Поняття про біологічну безпеку та небезпеку
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        якими є чинники біологічної небезпеки
·        що таке біологічна зброя
·        які основні напрями реалізації біологічної безпеки
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з результатів  тесту (максимально - 12 б), якщо тестів два, тоді суму результатів ділим  на 2 .
Приклад
Тест № 1 -10 б, а тест №2  - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (12.00- 12.10)
2.     Пригадайте!  Що вивчає біологія?
3.     Опрацюйте матеріал §64.
4.     Випишіть у зошит основні поняття теми
5.     Пройдіть тести з теми до 22.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 3727709
6.     Готуємось до ЗНО. Ботаніка.  Пройдіть тести до 22.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 6180804



21.05
Урок № 68
Тема уроку.  Узагальнення знань  з теми 9. «Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології».  Тематичний контроль.
Шановні учні!
Опрацювавши урок ви  знатимете рівень своїх знань з теми «Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології»
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з результатів  тесту (максимально - 12 б), якщо тестів два, тоді суму результатів ділим  на 2 .
Приклад
Тест № 1 -10 б, а тест №2  - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (12.00- 12.10)
2.     Пройдіть тести з теми до 22.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 3148271
3.       Готуємось до ЗНО. Органічні речовини живих організмів)  Пройдіть тести до 22.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 5804108




Немає коментарів:

Дописати коментар