Дистанція Біологія 8 клас


Біологія
8 клас
Мова навчання: Українська
Автор підручника: В.І. Соболь
Видавництво підручника: Камянець - Подільський, «Абетка»
Рік видавництва: 2016
Вчитель: Володимирова Світлана Володимирівна
Телефон: +38099-019-12-46

ТЕМА 9. Вища нервова діяльність  (8 год.)
19.04
Урок № 56
Тема уроку.  Сон . Біоритми людини.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
  • процеси сну людини,
  • механізми сну,
  • різноманіття біоритмів у організмі людини.
Вмітимете:
  • знаходити причинно-наслідкові зв'язки між подіями на прикладі процесів сну та біоритмів у організмі людини.
План уроку
1.             Консультація до уроку за посиланням  https://meet.google.com/sfs-nmkh-ney (10.00- 10.10)
2.             Вивчити §54.
3.                Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/GKlAxKAym4A
4.                  Виписати в зошит поняття:  сон,  біоритми, сновидіння; біологічне значення сну.  Сфотографувати і переслати на Вайбер.

5.           Пройти тести до 21.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 2955675
6.           Пройти тестування на ст. 238 «Який у мене хронобіологічний тип». Сфоторгафувати і переслати на Вайбер.


21.04
Урок № 57
Тема уроку.  Узагальнення і контроль навчальних досягнень  учнів з теми «Вища нервова діяльність»
Шановні учні!
Опрацювавши урок ви  знатимете рівень своїх знань з теми " Вища нервова діяльність".
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (8.00- 8.10)
2.     Повторити наскрізні лінії вивченої теми ( підручник ст. 239)
3.     Пройти тестування на ст. 240 Сфоторгафувати і переслати на Вайбер.
4.     Пройти тести до 22.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 6076932


ТЕМА 10. Регуляція функцій організму людини (7 год.)

26.04
Урок № 58
Тема уроку.  Гомеостаз і регуляція функцій організму людини
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø що таке регуляція функцій та основні її механізми
Ø  що таке нервова,  гуморальна та імунна регуляції, їхні особливості
Ø що таке нейросекреція
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.     Пригадайте ! Що таке гомеостаз? Що таке регуляція функцій?
3.     Прочитати рубрику «Поміркуйте!» . Спробуйте дати відповідь на питання до неї.
4.     Опрацювати теоретичний  матеріал §55. https://www.youtube.com/watch?v=jKtsDaHrNHk
5.        Переглянути відео «Гомеостаз і регуляція функцій організму людини » за посиланнямhttps://youtu.be/Sy8OyXvqyy4
6.       Виписати в зошит і вивчити  поняття: регуляція функцій організму, нервова регуляція, гуморальна регуляція, імунна регуляція.
7.     Заповніть таблицю на ст. 244. Сфоторгафуйте і перешліть  на Вайбер.



28.04
Урок № 59
Тема уроку.  Ендокринна регуляція
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø які особливості ендокринної регуляції функцій
Ø як організована робота ендокринної системи
Ø властивості та значення гормонів
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2

Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Пригадайте ! Що таке гуморальна регуляція?
3.     Виконати вправу на повторення https://learningapps.org/3464985
4.     Прочитати рубрику «Поміркуйте!» . Спробуйте дати відповідь на питання до неї.
5.     Опрацювати теоретичний  матеріал §56
6.     Перегляньте навчальне відео https://youtu.be/4HRNu44gG5M
7.     Випишіть в зошит і вивчіть  поняття: ендокринна регуляція, ендокринна система, гормони.
8.     Заповніть таблицю на ст. 247-248. Сфоторгафуйте і перешліть  на Вайбер.




Урок № 60
Тема уроку.  Залози внутрішньої та змішаної секреції
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø залози внутрішньої секреції та їхнє значення
Ø залози змішаної секреції та їхнє  значення
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2

Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Пригадайте ! Що таке ендокринна система?
3.     Опрацюйте теоретичний  матеріал §57
4.     Перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=qkit9HVe6Ws
5.     Випишіть в зошит і вивчіть  поняття: залози внутрішньої та змішаної секреції.
6.      Заповніть таблицю на ст.252. Сфоторгафуйте і перешліть  на Вайбер.
7.     Пройдіть тести до 24.04  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 111246
27.04
Урок № 61
Тема уроку.  Стрес. Ендокринні порушення.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø яка роль ендокринної системи в розвитку стресорних реакцій
Ø яке значення має стрес
Ø які причини ендокринних хвороб
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два,
тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Пригадайте ! Що таке хвороба?
3.     Опрацюйте теоретичний  матеріал §58 https://www.youtube.com/watch?v=WV2TwZIzRJo
4.     Перегляньте відео «СТРЕС: симптоми, профілактика та опанування» https://www.youtube.com/watch?v=Px99i7hs0Ec
5.     Випишіть в зошит і вивчіть  поняття: стрес, ендокринні порушення
6.     Виконайте завдання на зіставлення ст. 256 Сфотографуйте і перешліть  на Вайбер.
7.       Пройдіть тести до 01.05  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 683590
29.04
Урок № 62
Тема уроку.  Імунна регуляція
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø Які особливості імунної регуляції
Ø Який склад та значення імунної системи
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два,
тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Пригадайте ! Що таке регуляція функцій?
3.     Опрацюйте теоретичний  матеріал §59
4.     Випишіть в зошит і вивчіть  поняття: ІМУННА РЕГУЛЯЦІЯ,  ІМУННА СИСТЕМА.
5.     Виконайте завдання «Самостійна робота з ілюстрацією» ст. 260
6.     Дайте відповіді на питання  2,3,5. Сфотографуйте і перешліть  на Вайбер.

04.05
Урок № 63
Тема уроку.  Імунітет. Імунні порушення.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø які є форми імунітету
Ø як відбувається імунна відповідь
Ø особливості видів імунітету
Ø чому алергія є імунним порушенням
Ø причини імунодефіцитних станів людини
Ø яке значення має імунізація
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.       Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.       Пригадайте ! Що таке імунна система?
3.       Опрацюйте теоретичний  матеріал §60-61
4.       Перегляньте навчальне відео « Імунітет»
5.       Випишіть в зошит і вивчіть основні поняття теми:  імунітет, неспецифічний імунітет, специфічний імунітет, імунна відповідь, алергія, імунодефіцит, 
Імунізація. Сфотографуйте і перешліть  на Вайбер
6.       Виконайте завдання «Самостійна робота з таблицею»  та « Завдання на застосування знань» ст. 263-264 Сфотографуйте і перешліть  на Вайбер
7.       Пройдіть тести до 05.05  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 816522
06.05
Урок № 64
Тема уроку.  Узагальнення знань з теми «Регуляція функцій організму людини»
Шановні учні!
Опрацювавши урок ви  знатимете рівень своїх знань з теми «Регуляція функцій організму людини»
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.   Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.   Повторіть  теоретичний  матеріал «Узагальнення теми РЕГУЛЯЦІЯ ФУНКЦІЙ ОРГАНІЗМУ» ст. 269
3.   Виконайте «Самоконтроль знань. Тест-розподілення РЕГУЛЯЦІЯ ФУНКЦІЙ» ст. 270.   Сфотографуйте і перешліть  на Вайбер
4.   Пройдіть тести до 08.05  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 428925

Тематична 


ТЕМА 11. РОЗМНОЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК ЛЮДИНИ  (5год.)
13.05
Урок № 65
Тема уроку.  Репродуктивна система людини, будова та функції
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø  які особливості розмноження людини
Ø яке значення має жіноча репродуктивна система
Ø яка будова та функції чоловічої репродуктивної системи

Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два,
тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.    Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.   Пригадайте ! Що таке розмноження?
3.   Опрацюйте теоретичний  матеріал §62
4.   Випишіть в зошит і вивчіть основні поняття теми:  репродуктивна система людини, жіноча репродуктивна система,  чоловіча репродуктивна система. Сфотографуйте і перешліть  на Вайбер

5.   Пройдіть тести до 15.05  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 819280


18.05
Урок № 66
Тема уроку.  Статеве дозрівання
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø  які ознаки статевого дозрівання в хлопців і дівчат
Ø які особливості утворення статевих клітин у дівчат та хлопців
Ø що визначає особливості будови яйцеклітин і сперматозоонів
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два,
тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.      Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Пригадайте ! Що таке репродуктивна система людини?
3.      Опрацюйте теоретичний  матеріал §63
4.     Випишіть в зошит і вивчіть основні поняття теми:  статеве дозрівання, овогенез, сперматогенез, гаметогенез, статеві клітини, яйцеклітини, сперматозоони.  Сфотографуйте і перешліть  на Вайбер
5.     Заповніть таблицю на ст. 278. Сфотографуйте і перешліть  на Вайбер
6.     Пройдіть тести до 20.05  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 157916

20.05
Урок № 67
Тема уроку.  Запліднення. Ембріональний розвиток. Постембріональний розвиток людини.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø  значення має запліднення в людини
Ø які основні етапи ембріонального розвитку людини
Ø як нікотин й алкоголь впливають на розвиток плоду
Ø які особливості постембріонального розвитку
Ø які вікові періоди постембріонального розвитку людини
Ø як несприятливі чинники впливають на репродуктивне здоров’я людини
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з результатів  тесту (максимально - 12 б), якщо тестів два, тоді суму результатів ділим  на 2 .
Приклад 1
Тест № 1 -10 б, а тест №2  - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б

План уроку
1.      Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Пригадайте ! Що таке статеві клітини?
3.      Опрацюйте теоретичний  матеріал §64-65
4.     Випишіть в зошит і вивчіть основні поняття теми:  запліднення,  ембріональний розвиток,  плацента,  вагітність, критичні періоди вагітності,післязародковий розвиток, репродуктивне здоров’я.  Сфотографуйте і перешліть  на Вайбер
5.     Пройдіть тести до 22.05  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 4444624 та 8932409

25.05
Урок № 68
Тема уроку.  Узагальнення знань з теми «РОЗМНОЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК ЛЮДИНИ »
Шановні учні!
Опрацювавши урок ви  знатимете рівень своїх знань з теми «РОЗМНОЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК ЛЮДИНИ »
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з результатів  тесту (максимально - 12 б), якщо тестів два, тоді суму результатів ділим  на 2 .
Приклад 1
Тест № 1 -10 б, а тест №2  - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б

План уроку
1.      Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Пройдіть тести до 27.05  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 6934112


Немає коментарів:

Дописати коментар