Біологія
8 клас
Мова навчання: Українська
Рік видавництва: 2016
Вчитель: Володимирова
Світлана Володимирівна
Телефон: +38099-019-12-46
ТЕМА 9. Вища
нервова діяльність (8 год.)
19.04
Урок № 56
Тема уроку.
Сон . Біоритми людини.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
- процеси сну людини,
- механізми сну,
- різноманіття біоритмів у
організмі людини.
Вмітимете:
- знаходити
причинно-наслідкові зв'язки між подіями на прикладі процесів сну та
біоритмів у організмі людини.
План уроку
1.
Консультація до
уроку за посиланням https://meet.google.com/sfs-nmkh-ney (10.00- 10.10)
2.
Вивчити §54.
4.
Виписати в зошит
поняття: сон,
біоритми, сновидіння; біологічне значення сну. Сфотографувати і переслати на
Вайбер.
6.
Пройти тестування
на ст. 238 «Який у мене хронобіологічний тип». Сфоторгафувати і переслати на
Вайбер.
21.04
Урок № 57
Тема уроку.
Узагальнення і контроль навчальних досягнень учнів з теми «Вища нервова діяльність»
Шановні учні!
Опрацювавши урок ви знатимете рівень своїх знань з теми " Вища нервова діяльність".
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (8.00- 8.10)
2.
Повторити наскрізні
лінії вивченої теми ( підручник ст. 239)
3.
Пройти тестування
на ст. 240 Сфоторгафувати і переслати на Вайбер.
ТЕМА 10. Регуляція функцій організму людини
(7 год.)
26.04
Урок № 58
Тема уроку.
Гомеостаз і регуляція функцій організму людини
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø що таке регуляція функцій та основні її механізми
Ø що таке
нервова, гуморальна та імунна регуляції,
їхні особливості
Ø що
таке нейросекреція
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.
Пригадайте ! Що
таке гомеостаз? Що таке регуляція функцій?
3.
Прочитати рубрику
«Поміркуйте!» . Спробуйте дати відповідь на питання до неї.
5.
Переглянути відео «Гомеостаз і
регуляція функцій організму людини »
за посиланнямhttps://youtu.be/Sy8OyXvqyy4
6.
Виписати в зошит і
вивчити поняття: регуляція функцій
організму, нервова регуляція, гуморальна регуляція, імунна регуляція.
7.
Заповніть
таблицю на ст. 244. Сфоторгафуйте і перешліть на Вайбер.
28.04
Урок № 59
Тема уроку.
Ендокринна регуляція
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø які особливості ендокринної регуляції функцій
Ø як організована
робота ендокринної системи
Ø властивості та
значення гормонів
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад
1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка
за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.
Пригадайте ! Що таке
гуморальна регуляція?
4.
Прочитати рубрику
«Поміркуйте!» . Спробуйте дати відповідь на питання до неї.
5.
Опрацювати теоретичний матеріал §56
7.
Випишіть в зошит і
вивчіть поняття: ендокринна регуляція, ендокринна
система, гормони.
8.
Заповніть таблицю
на ст. 247-248. Сфоторгафуйте і перешліть
на Вайбер.
Урок № 60
Тема уроку.
Залози внутрішньої та змішаної секреції
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø залози внутрішньої секреції та їхнє значення
Ø залози змішаної секреції та їхнє значення
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад
1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка
за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.
Пригадайте ! Що
таке ендокринна система?
3.
Опрацюйте
теоретичний матеріал §57
5.
Випишіть в зошит і
вивчіть поняття: залози внутрішньої та
змішаної секреції.
6.
Заповніть таблицю на ст.252. Сфоторгафуйте і
перешліть на Вайбер.
7.
Пройдіть тести до
24.04 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 111246
27.04
Урок № 61
Тема уроку.
Стрес. Ендокринні порушення.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø яка роль ендокринної системи в розвитку стресорних реакцій
Ø яке значення має стрес
Ø які причини ендокринних хвороб
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два,
тоді
ділимо на 3.
Приклад
1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка
за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.
Пригадайте ! Що
таке хвороба?
4.
Перегляньте відео «СТРЕС:
симптоми, профілактика та опанування» https://www.youtube.com/watch?v=Px99i7hs0Ec
5.
Випишіть в зошит і
вивчіть поняття: стрес, ендокринні
порушення
7.
Пройдіть тести до
01.05 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 683590
29.04
Урок № 62
Тема уроку.
Імунна регуляція
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø Які особливості імунної регуляції
Ø Який склад та значення імунної системи
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два,
тоді
ділимо на 3.
Приклад
1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка
за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.
Пригадайте ! Що
таке регуляція функцій?
3.
Опрацюйте
теоретичний матеріал §59
4.
Випишіть в зошит і
вивчіть поняття: ІМУННА РЕГУЛЯЦІЯ, ІМУННА СИСТЕМА.
5.
Виконайте завдання
«Самостійна робота з ілюстрацією» ст. 260
6.
Дайте відповіді на
питання 2,3,5. Сфотографуйте і
перешліть на Вайбер.
04.05
Урок № 63
Тема уроку.
Імунітет. Імунні порушення.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø які є форми імунітету
Ø як відбувається імунна відповідь
Ø особливості видів імунітету
Ø чому алергія є імунним порушенням
Ø причини імунодефіцитних станів людини
Ø яке значення має імунізація
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді
ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за
урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2. Пригадайте ! Що таке імунна система?
3. Опрацюйте теоретичний матеріал
§60-61
4. Перегляньте навчальне відео « Імунітет»
5. Випишіть в зошит і вивчіть основні поняття теми: імунітет, неспецифічний імунітет, специфічний
імунітет, імунна відповідь, алергія, імунодефіцит,
Імунізація. Сфотографуйте і перешліть
на Вайбер
6. Виконайте завдання «Самостійна робота з таблицею» та « Завдання на застосування знань» ст.
263-264 Сфотографуйте і перешліть на
Вайбер
7. Пройдіть тести до 05.05 за
посиланням join.naurok.ua Код доступу 816522
06.05
Урок № 64
Тема уроку.
Узагальнення знань з теми «Регуляція функцій
організму людини»
Шановні учні!
Опрацювавши
урок ви знатимете рівень своїх знань з теми «Регуляція функцій організму людини»
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді
ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за
урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2. Повторіть теоретичний матеріал «Узагальнення теми РЕГУЛЯЦІЯ ФУНКЦІЙ
ОРГАНІЗМУ» ст. 269
3. Виконайте «Самоконтроль знань. Тест-розподілення РЕГУЛЯЦІЯ ФУНКЦІЙ» ст.
270. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
4. Пройдіть тести до 08.05 за
посиланням join.naurok.ua Код доступу 428925
Тематична
ТЕМА
11. РОЗМНОЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК ЛЮДИНИ
(5год.)
13.05
Урок № 65
Тема уроку.
Репродуктивна система людини, будова та функції
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø які особливості розмноження людини
Ø яке значення має жіноча репродуктивна система
Ø яка будова та функції чоловічої репродуктивної системи
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два,
тоді
ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за
урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері
(11.05- 11.15)
2. Пригадайте ! Що таке розмноження?
3. Опрацюйте теоретичний матеріал §62
4. Випишіть в зошит і вивчіть основні поняття теми: репродуктивна система людини, жіноча
репродуктивна система, чоловіча
репродуктивна система. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
5. Пройдіть тести до 15.05 за
посиланням join.naurok.ua Код доступу 819280
18.05
Урок № 66
Тема уроку.
Статеве дозрівання
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø які ознаки статевого дозрівання в
хлопців і дівчат
Ø які особливості утворення статевих клітин у дівчат та хлопців
Ø що визначає особливості будови яйцеклітин і сперматозоонів
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два,
тоді
ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за
урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері
(11.05- 11.15)
2. Пригадайте ! Що таке репродуктивна система людини?
3. Опрацюйте теоретичний матеріал §63
4. Випишіть в зошит і вивчіть основні поняття теми: статеве дозрівання, овогенез, сперматогенез,
гаметогенез, статеві клітини, яйцеклітини, сперматозоони. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
5. Заповніть таблицю на ст. 278. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
6. Пройдіть тести до 20.05 за
посиланням join.naurok.ua Код доступу 157916
20.05
Урок № 67
Тема уроку. Запліднення.
Ембріональний розвиток. Постембріональний розвиток
людини.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø значення має запліднення в людини
Ø які основні етапи ембріонального розвитку людини
Ø як нікотин й алкоголь впливають на розвиток плоду
Ø які особливості постембріонального розвитку
Ø які вікові періоди постембріонального розвитку людини
Ø як несприятливі чинники впливають на репродуктивне здоров’я людини
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з результатів тесту
(максимально - 12 б), якщо тестів два, тоді суму результатів ділим на 2 .
Приклад 1
Тест № 1
-10 б, а тест №2 - 9 б
Оцінка за
урок: (10+9):2=9,5=10 б
План уроку
1.
Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.
Пригадайте ! Що таке
статеві клітини?
3.
Опрацюйте теоретичний матеріал §64-65
4.
Випишіть в зошит і
вивчіть основні поняття теми: запліднення,
ембріональний розвиток, плацента,
вагітність, критичні періоди вагітності,післязародковий
розвиток, репродуктивне здоров’я. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
5.
Пройдіть тести до 22.05 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 4444624 та 8932409
25.05
Урок № 68
Тема уроку.
Узагальнення знань з теми «РОЗМНОЖЕННЯ ТА
РОЗВИТОК ЛЮДИНИ »
Шановні учні!
Опрацювавши
урок ви знатимете рівень своїх знань з теми «РОЗМНОЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК ЛЮДИНИ »
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з результатів тесту
(максимально - 12 б), якщо тестів два, тоді суму результатів ділим на 2 .
Приклад 1
Тест № 1
-10 б, а тест №2 - 9 б
Оцінка за
урок: (10+9):2=9,5=10 б
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері
(11.05- 11.15)
2. Пройдіть тести до 27.05 за
посиланням join.naurok.ua Код доступу 6934112
Немає коментарів:
Дописати коментар