Дистанція. Історія України 5 клас


Історія України
 5 клас
Мова навчання: Українська
Автор підручника: І. Щупак, І. Піскарьова, О. Бурлака
Видавництво підручника: , «Оріон»
Рік видавництва: 2018
Вчитель: Володимирова Світлана Володимирівна
Телефон: +38099-019-12-46

Тема 5. ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ (5 год.)
07.04
Урок № 28
Тема уроку.  Урок узагальнення. Тематичний контроль.
Шановні учні!
Опрацювавши урок ви  знатимете рівень своїх знань з теми «ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ»
План уроку
1.             Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Виконати завдання §29 № 2-3. Сфотографувати і переслати на Вайбер.  
3.       Пройти тести до 09.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 535072



Тема 6. УСЕ МАЄ МИНУЛЕ (7 год.)

14.04
Урок № 29
Тема уроку.  Традиційні заняття українців.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви розумітимете:
·          поняття привласнюче та відтворювальне господарство, «натуральне господарство», «ринкове господарство», ремесло.
Ознайомитесь :
·        які традиційні заняття українського народу
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Перегляньте презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1PatyuF92XeDuUWxYdXLnlOdMqckNbk-K/view
3.     Випишіть у зошит основні терміни теми ( з презентації) : привласнююче та відтворювальне господарство, «натуральне господарство», «ринкове господарство»
4.     Спробуйте пояснити ці терміни своїм близьким.
5.     Для кращого розуміння теми прочитайте §30
6.     Пройдіть тести до 15.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 478047
7.     Виконайте вправу №5 з рубрики «Знаю нове» на ст. 165. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
21.04
Урок № 30
Тема уроку.  Місто та село у минулому і тепер.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви навчитесь
розпізнавати явні зміни, яких упродовж історії зазнало життя в місті й селі Розумітимете :
причини підвищення ролі міст у господарському й культурному житті суспільств
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Прочитайте §31
3.     Робота з фото 1-2 , 4 ст. 168. Дайте відповіді на питання до цих фото. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.

28.04
Урок № 31
Тема уроку.  Практичне заняття
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви умітимете
розпізнати явні зміни, яких упродовж історії зазнало життя в місті й селі
Розумітимете :
причини підвищення ролі міст у господарському й культурному житті суспільств
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     На основі інформації від батьків (бабусь і дідусів, інших родичів), а також доступних писемних і речових джерел складіть і запишіть у зошит есе «Традиції та свята моєї родини». Сфотографуйте і перешліть на Вайбер

05.05
Урок № 32
Тема уроку.  Школи й університети на українських теренах.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви дізнаєтесь
·        як розвивались освіта і наука  в Україні
Розумітимете :
причини підвищення ролі міст у господарському й культурному житті суспільств
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Прочитайте §32
3.     Перегляньте навчальне відео «Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=OrBZ8yMKGm0
4.     Прочитайте документ «Повчання дітям» Володимира Мономаха» та дайте письмові відповіді на питання до документу ст. 171. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
5.     Пройдіть тести до 07.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 648609

12.05
Урок № 33
Тема уроку.  Здоров’я і дозвілля
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви дізнаєтесь
·        про історію лікарської  та аптечної справи
·        про дозвілля в давні часи
суспільств
План уроку
1.       Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Прочитайте §33
3.       Пройдіть тести до 14.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 186379

19.05
Урок № 34
Тема уроку.  Тематичний контроль з теми «УСЕ МАЄ МИНУЛЕ»
Шановні учні!
Опрацювавши урок ви  знатимете рівень своїх знань з теми «УСЕ МАЄ МИНУЛЕ»
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.     Пройдіть тести до 21.05  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 4674695




Немає коментарів:

Дописати коментар