Основи здоров’я
8 клас
Мова навчання: Українська
Автор підручника: Д. Бех, Т. В.
Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Видавництво підручника: «Алатон»
Рік видавництва: 2016
Вчитель: Володимирова
Світлана Володимирівна
Телефон: +38099-019-12-46
Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому
середовищі
(13 год.)
Соціальна
безпека
09.04
Урок № 28
Тема уроку.
Права, обов’язки і правова відповідальність неповнолітніх .
Частина І:
закони і правоохоронні органи України
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви ознайомитись:
·
з деякими фактами про закони,
права і функції правоохоронних органів
·
дізнаєтесь про права, обов’язки
та правову відповідальність неповнолітніх
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (12.55- 13.05)
2.
Вивчити §24.
16.04
Урок № 29
Тема уроку.
Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання поліцією.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви ознайомитись:
·
які існують види правопорушень
Дізнаєтесь:
·
як поводитись у випадку
затримання поліцією
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад
1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка
за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (12.55- 13.05)
2.
Опрацюйте §25
3.
Випишіть у зошит
терміни: правопорушення, відповідальність, неповнолітні.
23.04
Урок № 30
Тема уроку.
Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви ознайомитесь:
·
з поняттям меж допустимої
самооборони
Дізнаєтесь:
·
що таке самозахист
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад
1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка
за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (12.55- 13.05)
2.
Опрацюйте §26
ст. 161- 163
3.
Випишіть у зошит
терміни: самооборона, допустима самооборона та перевищення меж допустимої
самооборони.
5.
Опрацюйте блок –
схему на ст. 162-163
30.04
Урок № 31
Тема уроку.
Протидія торгівлі
людьми.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви дізнаєтесь:
·
як не стати жертвою торгівлі
людьми
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два,
тоді
ділимо на 3.
Приклад
1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка
за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (12.55- 13.05)
2.
Опрацюйте §26 ст.
163- 166
07.05
Урок № 32
Тема уроку.
Деструктивні угруповання
і тероризм
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви дізнаєтесь:
·
про небезпеку деструктивних
угруповань, зокрема релігійних сект
·
як поводитись в умовах загрози
тероризму
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два,
тоді
ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за
урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері (12.55- 13.05)
2. Опрацюйте §27
14.05
Урок № 33
Тема уроку.
Інформаційна безпека
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви:
·
пригадаєте, що вивчали про
інформаційну безпеку
·
дізнаєтесь про булінг і його види
·
проаналізуєте правила безпеки в Інтернеті
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два,
тоді
ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за
урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері (12.55- 13.05)
2.
Опрацюйте §28
21.05
Урок № 34
Тема уроку.
Узагальнення знань з
теми «Безпека в побуті й навколишньому середовищі»
Шановні учні!
Опрацювавши урок ви знатимете рівень своїх знань з теми «Безпека
в побуті й навколишньому середовищі»
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два,
тоді
ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за
урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері (12.55- 13.05)
Немає коментарів:
Дописати коментар