Дистанція. Біологія 7 клас


Біологія
7 клас
Мова навчання: Українська
Автор підручника: В.І. Соболь
Видавництво підручника: Камянець - Подільський, «Абетка»
Рік видавництва: 2015
Вчитель: Володимирова Світлана Володимирівна
Телефон: +38099-019-12-46

Тема. Поведінка тварин (11 год.)
06.04
Урок № 57
Тема уроку.  Індивідуальна  поведінка тварин
Шановні учні! Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø поняття індивідуальна поведінка тварин, її основні форми та значення.
Ø поняття поведінкові реакції, які типи поведінкових реакцій є основою індивідуальної поведінки тварин
План уроку
1.           Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.05)
2.           Вивчити §52.
3.           Подивитьсь відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=t67ppt81LkM
4.           Виписати в зошит поняття: індивідуальна поведінка тварин, поведінкові реакції. Сфоторгафувати і переслати на Вайбер.
5.           Заповнити таблицю
Типи поведінкових реакцій
Визначення поняття
Приклади



Сфоторгафувати і переслати на Вайбер.
6.           Пройти тести до 08.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 527155




09.04
Урок № 58
Тема уроку.  Репродуктивна   поведінка тварин
Шановні учні! Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø поняття репродуктивна поведінка тварин, її основні прояви та значення.
Ø поняття міграції, та яку роль вони відіграють в житті тварин
План уроку
1.            Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.        Вивчити §53.
3.        Подивитьсь відео за посиланням https://youtu.be/nbrccUpV7c0
4.         Виписати в зошит поняття: репродуктивна поведінка тварин, міграції.
5.        Дати відповіді на питання:
Ø Який  чинник є основним регулятором статевої поведінки тварин?
Ø Наведіть приклади міграції тварин , зв’язані з репродуктивною поведінкою
Ø Якими методами здійснюється вивчення міграції тварин?
6.        Виконати завдання на ст. 230 « Біологія+ Література
7.        Завдання 4-6 сфоторгафувати і переслати на Вайбер.


13.04
Урок № 59
Тема уроку.  Соціальна поведінка тварин.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø поняття соціальна поведінка тварин та  її значення.
Ø  основні ознаки ,типи та організація угруповання тварин
Ø поняття «комунікація» та основні системи спілкування тварин
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.50)
2.     Пригадайте ! Що таке інстинкти?
3.     Прочитайте рубрику «Поміркуйте!» . Спробуйте дати відповідь на питання до неї.
4.        Опрацюйте теоретичний  матеріал §54.
5.     Перегляньте відео а посиланням https://youtu.be/zZ0uBv-xS70http://
6.     Випишіть в зошит і вивчіть  поняття: соціальна поведінка тварин, угруповання тварин, ієрархія тварин, комунікація тварин .
7.        Пройдіть тести до 24.04  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 1069806

16.04
Урок № 60
Тема уроку.  Територіальна поведінка тварин.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø поняття територіальна поведінка тварин та  її значення.
Ø  основні прояви територіальної поведінки тварин, хомінг
Ø що таке орієнтування тварин та його способи
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.     Пригадайте ! Що таке соціальна поведінка тварин, ієрархія, комунікація?
3.     Прочитайте рубрику «Поміркуйте!» . Спробуйте дати відповідь на питання до неї.
4.     Опрацюйте теоретичний  матеріал §55.
5.      Попрацюйте з відео «Територіальна поведінка тварин» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=GCFO2yCt-OY
6.     Випишіть в зошит і вивчіть  поняття: територіальна поведінка тварин, хомінг, орієнтування тварин .
7.     Пройдіть тести до 18.04  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 468553 
8.     Пройдіть тести за посиланням  https://learningapps.org/10214907 Сфотографуйте і перешліть на Вайбер


23.04
Урок № 61
Тема уроку.  Узагальнення і тематичний контроль знань з теми «Поведінка    тварин»
Шановні учні!
Опрацювавши урок ви  знатимете рівень своїх знань з теми «Поведінка тварин»
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б)
 + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, 
тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.                 Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.                 Повторіть вивчене  на ст.243
3.                 Пройдіть самоконтроль знань на ст. 244. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
4.                   Пройдіть тести до 25.04  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 564820

Тема. Поведінка тварин (11 год.)
27.04
Урок № 62
Тема уроку.  Організм і середовище існування.
Шановні учні!
Вивчивши цю темуви знатимете:
Ø особливості популяцій як надорганізмових систем
Ø основну умову існування екосистем
Ø які впливи природи на організм є екологічними чинниками
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.05)
2.     Пригадайте ! Що таке організм ?Що таке середовище існування?
3.     Прочитайте рубрику «Поміркуйте!» . Спробуйте дати відповідь на питання до неї.
4.     Опрацюйте теоретичний  матеріал §57.https://www.youtube.com/watch?v=QHqUQJl1xCA
5.     Випишіть в зошит і вивчіть  поняття: популяція, екосистема, екологічні чинники
6.     Замалюйте таблицю «Екологічні чинники» на ст. 250
7.      Дайте відповідь на питання
Ø Які особливості популяцій як надорганізмових систем?
Ø Яка основнаумова існування екосистем?
8.     Виконайте інтерактивну вправу  за посиланням https://learningapps.org/11112176 Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
30.04
Урок № 63
Тема уроку.  Організм і чинники неживої природи та живої природи Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø особливості популяцій як надорганізмових систем
Ø основну умову існування екосистем
Ø які впливи природи на організм є екологічними чинниками
План уроку
1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.05)
2.     Пригадайте ! Що таке екологічні чинники?
3.     Прочитайте рубрику «Поміркуйте!» . Спробуйте дати відповідь на питання до неї.
4.     Опрацюйте теоретичний  матеріал §58-59
5.     Випишіть в зошит і вивчіть  поняття: абіотичні чинники,  біотичні чинники .
6.      Дайте відповідь на питання після §59 № 2-6
7.       Пройдіть тести до 01.05  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 454109


04.05
Урок № 64
Тема уроку.  Організм і екосистеми
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        як організовані екосистеми
·        що є основною умовою існування екосистем
·        як відбувається передача речовин і енергії в екосистемах
План уроку

1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.05)
2.     Пригадайте ! Що таке популяції, біотичні чинники, екосистема?
3.     Прочитайте рубрику «Поміркуйте!» . Спробуйте дати відповідь на питання до неї.
4.     Опрацюйте теоретичний  матеріал §60
5.     Прослухайте навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=PLFMAnuaCDM
6.     Випишіть в зошит і вивчіть  поняття: екосистема, біологічний кругобіг речовин, ланцюг живлення .
7.      Дайте відповідь на питання після §60 № 7-9. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
8.     Виконайте завдання «Біологія +Астрономія» на ст. 264. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер

07.05
Урок № 65
Тема уроку.  Вплив людини та її діяльності на організми.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        який вплив людини та її діяльності на організми
·        у чому суть етичного ставлення людини до природи
План уроку

1.     Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.05)
2.     Пригадайте ! Що таке екологічні чинники?
3.     Опрацюйте теоретичний  матеріал §61
4.     Випишіть в зошит і вивчіть  поняття: антропічні чинники .
5.      Дайте відповідь на питання після §61 № 7-9. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
6.     Пройдіть тести до 11.05  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 666491




14.05
Урок № 66
Тема уроку.  Охорона природи.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·        які основні форми охорони природи застосовують в Україні
·        навіщо в Україні існує червона книга
·        природоохоронні території України
План уроку

1.     Консультація до уроку у Вайбері  (11.05- 11.15)
2.     Пригадайте ! Що таке антропічний  чинники?
3.     Опрацюйте теоретичний  матеріал §62
4.     Перегляньте відео «5 видів тварин, що зникають з України. Як їх врятувати?   https://www.youtube.com/watch?v=qlKRU9fd8kw Випишіть ці тварини у зошит. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
5.     Випишіть в зошит і вивчіть  поняття: охорона природи, Червона книга України, природоохоронні території.

6.     Пройдіть тести до 16.05  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 420820


18.05
Урок № 67
Тема уроку.  Тематичний контроль знань з теми «Організми і середовище існування»
Шановні учні!
Опрацювавши урок ви  знатимете рівень своїх знань з теми «Організми і середовище існування»
План уроку

1.     Консультація до уроку у Вайбері  (11.05- 11.15)
2.     Опрацюйте узагальнюючий   матеріал на ст. 274
3.     Пройдіть «Самоконтроль знань» на ст. 275. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
4.     Пройдіть тести до 20.05  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 629678


_________________Тематична______________


Узагальнення (1 година)
21.05
        Тема уроку.  Узагальнення  знань. Подібність у будові та проявах                      життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин – свідчення єдності живої      природи
                                                  Шановні учні!
       Опрацювавши урок ви  узагальните та систематизуєте свої знання з вивченого курсу
План уроку

1.     Консультація до уроку у Вайбері  (11.05- 11.15)
2.     Опрацюйте узагальнюючий   матеріал на ст. 276-277
3.       Пройдіть тести до 23.05  за посиланням join.naurok.ua  Код доступу 2185409

Повторення (2 години)
25.05
Урок № 69
Тема уроку.  Загальна характеристика хордових та їх різноманітність.
Шановні учні!
На цьому уроці  ви повторите:
·        загальну характеристику хордових та їх різноманітність
План уроку

1.     Консультація до уроку у Вайбері  (08.55- 09.05)
2.     Повторіть   матеріал §23

3.     Пройдіть тести до 27.05  за посиланням join.naurok.ua  Код 6219692


Немає коментарів:

Дописати коментар