Біологія
7 клас
Мова навчання: Українська
Рік видавництва: 2015
Вчитель: Володимирова
Світлана Володимирівна
Телефон: +38099-019-12-46
Тема. Поведінка
тварин (11 год.)
06.04
Урок № 57
Тема уроку.
Індивідуальна поведінка тварин
Шановні учні! Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø поняття індивідуальна поведінка тварин, її основні форми
та значення.
Ø поняття поведінкові реакції, які типи поведінкових
реакцій є основою індивідуальної поведінки тварин
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (08.55- 09.05)
2.
Вивчити §52.
4.
Виписати в зошит
поняття: індивідуальна поведінка тварин, поведінкові реакції. Сфоторгафувати і
переслати на Вайбер.
5.
Заповнити таблицю
Типи поведінкових реакцій
|
Визначення поняття
|
Приклади
|
Сфоторгафувати і переслати на Вайбер.
09.04
Урок № 58
Тема уроку.
Репродуктивна поведінка тварин
Шановні учні! Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø поняття репродуктивна поведінка тварин, її основні прояви
та значення.
Ø поняття міграції, та яку роль вони відіграють в житті
тварин
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.
Вивчити §53.
3.
Подивитьсь відео за
посиланням https://youtu.be/nbrccUpV7c0
4.
Виписати в зошит поняття: репродуктивна
поведінка тварин, міграції.
5.
Дати відповіді на
питання:
Ø Який чинник є
основним регулятором статевої поведінки тварин?
Ø Наведіть приклади міграції тварин , зв’язані з репродуктивною
поведінкою
Ø Якими методами здійснюється вивчення міграції тварин?
6.
Виконати завдання
на ст. 230 « Біологія+ Література
7.
Завдання 4-6
сфоторгафувати і переслати на Вайбер.
13.04
Урок № 59
Тема уроку.
Соціальна поведінка тварин.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø поняття соціальна поведінка тварин та її значення.
Ø основні ознаки
,типи та організація угруповання тварин
Ø поняття «комунікація» та основні системи спілкування
тварин
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (11.05- 11.50)
2.
Пригадайте ! Що
таке інстинкти?
3.
Прочитайте рубрику
«Поміркуйте!» . Спробуйте дати відповідь на питання до неї.
4.
Опрацюйте
теоретичний матеріал §54.
6.
Випишіть в зошит і
вивчіть поняття: соціальна поведінка
тварин, угруповання тварин, ієрархія тварин, комунікація тварин .
7.
Пройдіть тести до 24.04 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 1069806
16.04
Урок № 60
Тема уроку.
Територіальна поведінка тварин.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø поняття територіальна поведінка тварин та її значення.
Ø основні прояви
територіальної поведінки тварин, хомінг
Ø що таке орієнтування тварин та його способи
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.
Пригадайте ! Що
таке соціальна поведінка тварин, ієрархія, комунікація?
3.
Прочитайте рубрику
«Поміркуйте!» . Спробуйте дати відповідь на питання до неї.
4.
Опрацюйте
теоретичний матеріал §55.
5.
Попрацюйте з відео «Територіальна поведінка
тварин» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=GCFO2yCt-OY
6.
Випишіть в зошит і
вивчіть поняття: територіальна поведінка
тварин, хомінг, орієнтування тварин .
7.
Пройдіть тести до
18.04 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 468553
8.
Пройдіть тести за
посиланням https://learningapps.org/10214907 Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
23.04
Урок № 61
Тема
уроку. Узагальнення і тематичний контроль знань з теми «Поведінка
тварин»
Шановні учні!
Опрацювавши
урок ви
знатимете рівень своїх знань з теми «Поведінка тварин»
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка буде
складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б)
+ тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два,
тоді ділимо на 3.
+ тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два,
тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок:
(10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена в -10
б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2.
Повторіть
вивчене на ст.243
3.
Пройдіть
самоконтроль знань на ст. 244. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
4.
Пройдіть тести до
25.04 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 564820
Тема. Поведінка
тварин (11 год.)
27.04
Урок № 62
Тема уроку.
Організм і середовище існування.
Шановні учні!
Вивчивши цю темуви знатимете:
Ø особливості популяцій як надорганізмових систем
Ø основну умову існування екосистем
Ø які впливи природи на організм є екологічними чинниками
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (08.55- 09.05)
2.
Пригадайте ! Що
таке організм ?Що таке середовище існування?
3.
Прочитайте рубрику
«Поміркуйте!» . Спробуйте дати відповідь на питання до неї.
5.
Випишіть в зошит і
вивчіть поняття: популяція, екосистема,
екологічні чинники
6.
Замалюйте таблицю
«Екологічні чинники» на ст. 250
7.
Дайте відповідь на питання
Ø Які особливості популяцій як надорганізмових систем?
Ø Яка основнаумова існування екосистем?
8.
Виконайте
інтерактивну вправу за посиланням https://learningapps.org/11112176 Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
30.04
Урок № 63
Тема уроку. Організм і чинники неживої природи та живої природи Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
Ø особливості популяцій як надорганізмових систем
Ø основну умову існування екосистем
Ø які впливи природи на організм є екологічними чинниками
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (08.55- 09.05)
2.
Пригадайте ! Що
таке екологічні чинники?
3.
Прочитайте рубрику
«Поміркуйте!» . Спробуйте дати відповідь на питання до неї.
4.
Опрацюйте
теоретичний матеріал §58-59
5.
Випишіть в зошит і
вивчіть поняття: абіотичні чинники, біотичні чинники .
6.
Дайте відповідь на питання після §59 № 2-6
7.
Пройдіть тести до
01.05 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 454109
04.05
Урок № 64
Тема уроку.
Організм і екосистеми
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·
як організовані
екосистеми
·
що є основною умовою
існування екосистем
·
як відбувається
передача речовин і енергії в екосистемах
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.05)
2. Пригадайте ! Що таке популяції, біотичні чинники, екосистема?
3. Прочитайте рубрику «Поміркуйте!» . Спробуйте дати відповідь на питання до
неї.
4. Опрацюйте теоретичний матеріал §60
6. Випишіть в зошит і вивчіть поняття: екосистема,
біологічний кругобіг речовин, ланцюг живлення .
7.
Дайте відповідь на питання після §60 № 7-9.
Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
8.
Виконайте
завдання «Біологія +Астрономія» на ст. 264. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
07.05
Урок № 65
Тема уроку.
Вплив людини та її діяльності на
організми.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·
який вплив людини та
її діяльності на організми
·
у чому суть етичного
ставлення людини до природи
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.05)
2. Пригадайте ! Що таке екологічні чинники?
3. Опрацюйте теоретичний матеріал §61
4. Випишіть в зошит і вивчіть поняття: антропічні
чинники .
5.
Дайте відповідь на питання після §61 № 7-9.
Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
6.
Пройдіть
тести до 11.05 за посиланням
join.naurok.ua Код доступу 666491
14.05
Урок № 66
Тема уроку.
Охорона природи.
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·
які основні форми
охорони природи застосовують в Україні
·
навіщо в Україні
існує червона книга
·
природоохоронні території
України
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері (11.05-
11.15)
2. Пригадайте ! Що таке антропічний чинники?
3. Опрацюйте теоретичний матеріал §62
4. Перегляньте відео «5 видів тварин, що зникають з України. Як їх врятувати? https://www.youtube.com/watch?v=qlKRU9fd8kw
Випишіть ці тварини у зошит. Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
5. Випишіть в зошит і вивчіть поняття: охорона
природи, Червона книга України, природоохоронні території.
6. Пройдіть тести до 16.05 за
посиланням join.naurok.ua Код доступу 420820
18.05
Урок № 67
Тема уроку.
Тематичний контроль знань з теми
«Організми і середовище існування»
Шановні учні!
Опрацювавши
урок ви знатимете рівень своїх знань з теми «Організми і середовище існування»
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері (11.05- 11.15)
2. Опрацюйте узагальнюючий матеріал на
ст. 274
3. Пройдіть «Самоконтроль знань» на ст. 275. Сфотографуйте і перешліть на
Вайбер
4. Пройдіть тести до 20.05 за
посиланням join.naurok.ua Код доступу 629678
_________________Тематична______________
Узагальнення (1 година)
21.05
Тема уроку.
Узагальнення знань. Подібність
у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин –
свідчення єдності живої природи
Шановні учні!
Опрацювавши
урок ви узагальните та систематизуєте свої знання з вивченого курсу
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері
(11.05- 11.15)
2. Опрацюйте узагальнюючий матеріал на
ст. 276-277
3.
Пройдіть тести до 23.05 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 2185409
Повторення (2 години)
25.05
Урок № 69
Тема уроку.
Загальна характеристика хордових
та їх різноманітність.
Шановні учні!
На цьому уроці ви повторите:
·
загальну характеристику хордових
та їх різноманітність
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері (08.55-
09.05)
2. Повторіть матеріал §23
3. Пройдіть тести до 27.05 за
посиланням join.naurok.ua Код 6219692
Немає коментарів:
Дописати коментар