Біологія
6 клас
Мова навчання: Українська
Автор підручника: Л.І. Остапченко, П.Г. Балан, Н.Ю. Матяш, М.М.
Мусієнко, П.С. Славний, В.В. Серебряков, В.П. Поліщук
Видавництво підручника: Київ, «Генеза»
Рік видавництва: 2014
Вчитель: Володимирова
Світлана Володимирівна
Телефон: +38099-019-12-46
Тема. Різноманітність
рослин (14 год.)
07.04
Урок № 55
Тема уроку.
Пр. №4. Вибір
видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.
На уроці ви навчитесь :
Ø визначати умови, сприятливі для утримання кімнатних
рослин різних екологічних груп.
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (12.55- 13.10)
2.
Виконати практичну
роботу № 4 ( підручник ст. 190-191).
5.
Виконати
інтерактивну вправу https://learningapps.org/2600894 Результат сфотографувати і переслати на Вайбер
08.04
Урок № 56
Тема уроку.
Значення рослин для існування життя на планеті Земля.
Значення рослин для людини.
На уроці ви дізнаєтесь :
Ø про значення
рослин в екосистемах, практичній діяльності людини, для існування життя на
планеті.
План уроку
1.
Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.10)
2.
Вивчити §50
4.
Письмово у зошиті
дати відповідь на питання
Ø Чому людина повинна дбати про збереження і охорону
рослин?
Ø Назвіть рослини
Костянтинівського району, які занесені до Червоної книги України
14.04
Урок № 57
Тема уроку.
Узагальнення вивченого і контроль знань по темі
«Різноманітність рослин»
На уроці ви :
Ø узагальните та закріпите знання з теми «Рослини»,
повторити особливості будови та
життєдіяльності рослинних організмів.
Ø знатимете рівень своїх знань з теми
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) +тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділим на 3.
Приклад
1.
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест- 9 б
Оцінка
за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2.
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест- 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.
Консультація до уроку у Вайбері (12.55- 13.10)
4.
Виконайте
інтерактивну вправу за посиланням
https://learningapps.org/1851861 Результат сфотографувати і переслати на Вайбер.
5.
Виконайте
інтерактивну вправу за посиланням
https://learningapps.org/2134588. Результат
сфотографувати і переслати на Вайбер.
15.04
Тема. Гриби (8
год.)
Урок № 58
Тема уроку.
Загальна характеристика грибів
На уроці ви :
Ø ознайомитесь з загальною характеристикою царства Гриби.
Ø навчитесь пояснювати відмінності і спільні риси грибів з
рослинами і тваринами.
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад
1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка
за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест- 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.
Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.10)
2.
Опрацюйте
§51
3.
Перегляньте навчальну презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1qKJnLD2BiTR9qmwxo1-MsTJaSl-ZQdLO/view?usp=sharing
4.
Випишіть з
презентації у зошит та вивчіть ознаки
грибів властиві тваринам і рослинам. Сфотографуйте та перешліть на Вайбер.
6.
Виконайте інтерактивну вправу за посиланням
https://learningapps.org/3533741 Результат сфотографуйте та
перешліть на Вайбер.
21.04
Урок № 59
Тема уроку.
Екологічні групи грибів
На уроці ви дізнаєтесь:
Ø особливості живлення
грибів
Ø які гриби відносять до сапротрофів та за якими ознаками
Ø з якими організмами гриби можуть вступати в симбіоз
Ø як живляться гриби - паразити
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад
1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка
за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.
Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.10)
2.
Пригадайте! Які
організми називають паразитичними. Що таке симбіоз?
3.
Опрацюйте §52
5.
Випишіть( ця
інформація у відео) у зошит та вивчіть
·
на які групи поділяються
гриби за способом живлення
·
що таке мікориза?
Сфотографуйте
та перешліть на Вайбер.
6.
Письмово у зошиті
дати відповідь на питання
Ø Чому гриби відносять до гетеротрофів?
Ø Чому певну групу грибів відносять до сапротрофів?
22.04
Урок № 60
Тема уроку.
Лишайники
– приклад симбіотичних організмів.
На уроці ви дізнаєтесь:
·
що таке лишайники ?
·
яка роль лишайників у природі та житті людини?
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12 б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад
1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка
за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.
Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.10)
2.
Пригадайте! Які
організми називають паразитичними. Що таке симбіоз?
3.
Опрацюйте §53
4.
Перегляньте навчальну презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1CSybHwu_I-s9fuUdh30102Xg0RyW7Yhm/view?usp=sharing
5.
У зошиті замалюйте
будову лишайника і випишіть означення поняття «лишайник»
28.04
Урок № 61
Тема уроку. Шапинкові гриби
Лабораторне
дослідження Будова
шапинкових грибів
Шановні учні!
На уроці ви дізнаєтесь:
Ø Про будову, розмноження шапинкових грибів
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад
1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка
за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест- 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.
Консультація до уроку у Вайбері (12.55- 13.10)
2.
Пригадайте! Що таке
мікориза? Які організми називають сапротрофами?
4.
Для закріплення прочитайте §54 . Прослухати §54 можна
за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=r4ZkEf88WEw
5.
Замалюйте у зошиті будову
шапинкового гриба ( мал. 220) і позначте його складові частини. Сфотографуйте
та перешліть на Вайбер.
7.
Виконайте інтерактивні вправи за посиланням
https://learningapps.org/1473882https://learningapps.org/3566028Результат сфотографуйте та перешліть на Вайбер.
29.04
Урок № 62
Тема уроку. Їстівні та отруйні шапинкові гриби.
Практична робота №5.Розпізнавання
їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.
Шановні учні!
На уроці ви дізнаєтесь:
Ø про їстівні та отруйні шапинкові гриби
Ø правила збирання грибів
Інструкція
до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад
1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка
за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест- 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.
Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.10)
2.
Перегляньте
навчальне презентацію за
посиланням https://drive.google.com/file/d/16c4rhdFGAeVAZAjNRq-f-ver0Wo1EJTd/view?usp=sharing
3.
Для закріплення
прочитайте §55 .
4.
Виконайте ПР
№5 https://drive.google.com/file/d/1nd21qF9pz_PLDV6jwbVIPg_3p7iQxWYd/view?usp=sharing
Сфотографуйте та
перешліть на Вайбер.
5.
Виконайте інтерактивні вправи за посиланням
Результат сфотографуйте та
перешліть на Вайбер.
05.05
Урок № 63
Тема уроку. Гриби-паразити
Шановні учні!
На уроці ви дізнаєтесь:
Ø про гриби - паразити та їхнє значення
Інструкція до
уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за
урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест- 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері
(08.55- 09.10)
3. Для закріплення прочитайте §56 .
4. Письмово у зошиті дайте відповіді на питання №3-4 на ст. 215. Сфотографуйте
та перешліть на Вайбер.
06.05
Урок № 64
Тема уроку. Значення грибів у природі та житті людини
Шановні учні!
На уроці ви дізнаєтесь:
Ø про значення грибів у природі та житті людини
Інструкція до уроку
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка
буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест
(максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна робота
оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за
урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна робота оцінена
в -10 б, а 1 тест- 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері
(08.55- 09.10)
2. Прочитайте §57 .
3.
Виконайте
міні-проект ( презентація , кросворд, лепбук на вибір) «Гриби у біосфері та
житті людини». Перешліть на електронну
пошту svetorada999@gmail.com
12.05
Урок № 65
Тема уроку.
Узагальнення вивченого і контроль знань по темі «Гриби»
На уроці ви :
Ø узагальните та закріпите знання з теми «Гриби»
Ø повторите особливості будови та
життєдіяльності грибів .
Ø знатимете рівень своїх знань з теми
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері
(12.55- 13.10)
------------------Тематична-------------------
13.05
Урок № 66
Тема уроку.
Узагальнення курсу Будова та життєдіяльність організмів
На уроці ви :
Ø узагальните та повторите будову та
життєдіяльність організмів
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері (08.55-
09.10)
2. Прочитайте матеріал підручника на ст. 219-221
4. Виконайте інтерактивні вправи за
посиланням
Результат
сфотографуйте та перешліть на Вайбер.
Повторення
19.05
Урок № 67
Тема уроку. Тканини рослин
Шановні учні!
На уроці ви повторите:
·
тканини рослин та їх
будову
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері
(08.55- 09.10)
2. Повторіть §22 .
20.05
Урок № 68
Тема уроку. Корінь. Будова і функції
Шановні учні!
На уроці ви повторите:
·
будову і функції
кореня
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері
(12.55- 13.10)
2. Повторіть §23
Немає коментарів:
Дописати коментар