Дистанція. Біологія 6 клас


Біологія
6 клас
Мова навчання: Українська
Автор підручника: Л.І. Остапченко, П.Г. Балан, Н.Ю. Матяш, М.М. Мусієнко, П.С. Славний, В.В. Серебряков, В.П. Поліщук
Видавництво підручника: Київ, «Генеза»
Рік видавництва: 2014
Вчитель: Володимирова Світлана Володимирівна
Телефон: +38099-019-12-46

Тема. Різноманітність рослин (14 год.)
07.04
Урок № 55
Тема уроку.  Пр. №4.  Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.
На уроці ви навчитесь :
Ø визначати умови, сприятливі для утримання кімнатних рослин різних екологічних груп.
План уроку
1.           Консультація до уроку у Вайбері (12.55- 13.10)
2.           Виконати практичну роботу № 4 ( підручник ст. 190-191).
3.           Інструкція до роботи http://vivabiolog.blogspot.com/p/6.html
4.           Пройти тести до 09.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 802783
5.           Виконати інтерактивну вправу  https://learningapps.org/2600894 Результат сфотографувати і переслати на Вайбер

08.04
Урок № 56
Тема уроку.  Значення рослин для існування життя на планеті Земля.
Значення рослин для людини.
На уроці ви дізнаєтесь :
Ø про значення рослин в екосистемах, практичній діяльності людини, для існування життя на планеті.
План уроку
1.         Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.10)
2.       Вивчити §50
3.       Продивитись відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hfzuiMUrYwc
4.       Письмово у зошиті дати відповідь на питання
Ø Чому людина повинна дбати про збереження і охорону рослин?
Ø Назвіть  рослини Костянтинівського району, які занесені до Червоної книги України
5.     Пройти тести до 09.04  за посиланням join.naurok.ua Код доступу 258606

14.04
Урок № 57
Тема уроку.  Узагальнення вивченого і контроль знань по темі «Різноманітність рослин»
На уроці ви :
Ø узагальните та закріпите знання з теми «Рослини», повторити  особливості будови та життєдіяльності рослинних організмів.
Ø  знатимете рівень своїх знань з теми
Інструкція до уроку
В  зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) +тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділим на 3.
Приклад 1.
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест- 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2.
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест- 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б
План уроку
1.      Консультація до уроку у Вайбері (12.55- 13.10)
2.     Перегляньте навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=2EDOfJkOLPE
3.     Пройдіть тести до 16.04 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 652687
4.     Виконайте інтерактивну вправу за посиланням
https://learningapps.org/1851861 Результат сфотографувати і переслати на Вайбер.
5.     Виконайте інтерактивну вправу за посиланням
https://learningapps.org/2134588. Результат сфотографувати і переслати на Вайбер.

------------------Тематична-------------------

15.04
Тема. Гриби (8 год.)
Урок № 58
Тема уроку.  Загальна характеристика грибів
На уроці ви :
Ø ознайомитесь з загальною характеристикою царства Гриби.
Ø навчитесь пояснювати відмінності і спільні риси грибів з рослинами і тваринами.
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест- 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.      Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.10)
2.     Опрацюйте  §51
3.     Перегляньте  навчальну презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1qKJnLD2BiTR9qmwxo1-MsTJaSl-ZQdLO/view?usp=sharing
4.     Випишіть з презентації у зошит та вивчіть  ознаки грибів властиві тваринам і рослинам. Сфотографуйте та  перешліть на Вайбер.
5.     Пройдіть тести до 16.04 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 832201
6.     Виконайте  інтерактивну вправу за посиланням
https://learningapps.org/3533741 Результат сфотографуйте та  перешліть на Вайбер.


21.04
Урок № 59
Тема уроку.  Екологічні групи грибів

На уроці ви дізнаєтесь:
Ø особливості живлення  грибів
Ø які гриби відносять до сапротрофів та за якими ознаками
Ø з якими організмами гриби можуть вступати в симбіоз
Ø як живляться гриби - паразити
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.      Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.10)
2.     Пригадайте! Які організми називають паразитичними. Що таке симбіоз?
3.     Опрацюйте  §52
4.     Перегляньте  навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=QJ7vHzVK2eg
5.     Випишіть( ця інформація у відео) у зошит та вивчіть
·        на які групи поділяються гриби за способом живлення
·        що таке мікориза?
 Сфотографуйте та  перешліть на Вайбер.
6.     Письмово у зошиті дати відповідь на питання
Ø Чому гриби відносять до гетеротрофів?
Ø Чому певну групу грибів відносять до сапротрофів?
7.     Пройдіть тести до 21.04 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 293858

22.04
Урок № 60
Тема уроку.  Лишайники – приклад симбіотичних організмів.

На уроці ви дізнаєтесь:
·        що таке лишайники ?
·         яка роль лишайників у природі та житті людини?
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12 б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест - 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.      Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.10)
2.     Пригадайте! Які організми називають паразитичними. Що таке симбіоз?
3.     Опрацюйте  §53
4.     Перегляньте  навчальну презентацію  за посиланням https://drive.google.com/file/d/1CSybHwu_I-s9fuUdh30102Xg0RyW7Yhm/view?usp=sharing
5.     У зошиті замалюйте будову лишайника і випишіть означення поняття «лишайник»
6.     Пройдіть тести до 23.04 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 610485





28.04
Урок № 61
Тема уроку.  Шапинкові гриби
Лабораторне дослідження Будова шапинкових грибів
Шановні учні!
На уроці ви дізнаєтесь:
Ø Про будову, розмноження шапинкових грибів
Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест- 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.      Консультація до уроку у Вайбері (12.55- 13.10)
2.     Пригадайте! Що таке мікориза? Які організми називають сапротрофами?
3.     Перегляньте  навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=wvnPBZKLwis
4.     Для закріплення прочитайте  §54 . Прослухати §54  можна  за посиланням   https://www.youtube.com/watch?v=r4ZkEf88WEw
5.     Замалюйте у зошиті будову шапинкового гриба ( мал. 220) і позначте його складові частини. Сфотографуйте та  перешліть на Вайбер.
6.     Пройдіть тести до 30.04 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 941731
7.     Виконайте  інтерактивні вправи за посиланням
https://learningapps.org/1473882https://learningapps.org/3566028Результат сфотографуйте та     перешліть на Вайбер.

29.04
Урок № 62
Тема уроку.  Їстівні та отруйні шапинкові гриби.
Практична робота №5.Розпізнавання їстівних та отруйних      грибів   своєї місцевості.
Шановні учні!
На уроці ви дізнаєтесь:
Ø про їстівні та отруйні шапинкові гриби
Ø правила збирання грибів
навчитесь: розпізнавати їстівні та отруйнігриби   своєї місцевості.

Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест- 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.      Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.10)
2.      Перегляньте  навчальне презентацію  за посиланням https://drive.google.com/file/d/16c4rhdFGAeVAZAjNRq-f-ver0Wo1EJTd/view?usp=sharing
3.     Для закріплення прочитайте  §55 .
Сфотографуйте та  перешліть на Вайбер.
5.     Виконайте  інтерактивні вправи за посиланням
                                      https://learningapps.org/2200173
                           Результат сфотографуйте та     перешліть на Вайбер.



05.05
Урок № 63
Тема уроку.  Гриби-паразити

Шановні учні!
На уроці ви дізнаєтесь:
Ø про гриби - паразити та їхнє значення

Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест- 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.      Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.10)
2.      Перегляньте  навчальне відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=RllY9n-j5yo
3.     Для закріплення прочитайте  §56 .
4.     Письмово у зошиті дайте відповіді на питання №3-4 на ст. 215. Сфотографуйте та перешліть на Вайбер.
5.     Пройдіть тести до 07.05 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 977981

06.05
Урок № 64
Тема уроку.  Значення грибів у природі та житті людини
Шановні учні!
На уроці ви дізнаєтесь:
Ø про значення грибів у природі та житті людини

Інструкція до уроку
В зошиті записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально - 12б) + тест (максимально - 12 б) :2=оцінка за урок, якщо тестів два, тоді ділимо на 3.
Приклад 1
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а тест - 9 б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10 б
Приклад 2
Дистанційна  робота оцінена в -10 б, а 1 тест- 9 б, 2 тест 10 б
Оцінка за урок: (10+9+10):3=9,6 =10 б

План уроку
1.      Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.10)
2.     Прочитайте  §57 .
3.     Виконайте міні-проект ( презентація , кросворд, лепбук на вибір) «Гриби у біосфері та житті людини».  Перешліть на електронну пошту svetorada999@gmail.com
4.     Пройдіть тести до 08.05 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 166785


12.05
Урок № 65
Тема уроку.  Узагальнення вивченого і контроль знань по темі «Гриби»
На уроці ви :
Ø узагальните та закріпите знання з теми «Гриби»
Ø повторите  особливості будови та життєдіяльності грибів .
Ø знатимете рівень своїх знань з теми
План уроку
1.      Консультація до уроку у Вайбері (12.55- 13.10)
2.     Пройдіть тести до 14.05 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 823109 та 333698

------------------Тематична-------------------



13.05
Урок № 66
Тема уроку.  Узагальнення курсу  Будова та життєдіяльність організмів
На уроці ви :
Ø узагальните  та повторите будову та життєдіяльність організмів
План уроку
1.      Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.10)
2.     Прочитайте матеріал підручника на ст. 219-221
3.     Пройдіть тести до 15.05 за посиланням join.naurok.uaКод доступу 675564
4.     Виконайте  інтерактивні вправи за посиланням
           https://learningapps.org/2580370

Результат сфотографуйте та     перешліть на Вайбер.

Повторення
19.05
Урок № 67
Тема уроку.  Тканини рослин
Шановні учні!
На уроці ви повторите:
·               тканини рослин та їх будову
План уроку
1.      Консультація до уроку у Вайбері (08.55- 09.10)
2.     Повторіть  §22 .
1.     Пройдіть тести до 21.05 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 6469601


20.05
Урок № 68
Тема уроку.  Корінь. Будова і функції
Шановні учні!
На уроці ви повторите:
·               будову і функції кореня
План уроку
1.      Консультація до уроку у Вайбері (12.55- 13.10)
2.     Повторіть  §23
3.     Пройдіть тести до 22.05 за посиланням join.naurok.ua Код доступу 8770231

Немає коментарів:

Дописати коментар