Всесвітня історія. Історія
України
(інтегрований курс)
6 клас
Мова навчання: Українська
Рік видавництва: 2019
Вчитель: Володимирова
Світлана Володимирівна
Телефон: +38099-019-12-46
Розділ 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ
(36 год.)
07.04
Урок № 55
Тема уроку.
Виникнення і поширення
християнства
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·
передумови виникнення
християнства
·
як розвивалось і поширювалось християнство
·
які загальнолюдські цінності утверджувало християнство
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2.
Вивчити §51.
4.
Робота
з документами на ст. 191, та 192( прочитати документи і дати відповіді на
питання) Сфотографувати і переслати на Вайбер.
5.
Пройти тести до 09.04 за посиланням join.naurok.ua Код
доступу 725783
09.04
Урок № 56
Тема уроку.
Кризові явища в Римській імперії
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·
Чому виникли кризові явища в Римській імперії
·
Які заходи приймали
імператори проти кризи в імперії
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.
Вивчити §52
3.
Дати відповідь на
питання № 1,3 з рубрики «Знаю нове»
4.
Пройти тести до 11.04 за посиланням join.naurok.ua Код
доступу 545275
14.04
Урок № 57
Тема
уроку. Падіння Західної Римської імперії
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·
Що призвело до
падіння Західної Римської імперії
·
Інструкція до
уроку.
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті
(максимально- 12б) +тест (максимально - 12б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна робота
оцінена в -10б, а тест- 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=10,5=11б
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
3.
Для закріплення
матеріалу прочитайте §53 і випишіть у зошит дати і події виділені синім
курсивом. Сфоторгафуйте і перешліть на Вайбер
4.
Дайте відповідь на
питання
Ø Що призвело до падіння Західної Римської імперії?
Сфоторгафуйте і перешліть на Вайбер.
16.04
Урок № 58
Тема
уроку. Як починалася історія слов’ян
Шановні учні!
Вивчивши цю тему ви знатимете:
·
КОЛИ
ПОЧИНАЛАСЯ ІСТОРІЯ СЛОВ'ЯН
·
ДЕ
РОЗТАШОВУВАЛАСЯ ПРАБАТЬКІВЩИНА СЛОВ'ЯН
Інструкція до уроку.
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті
(максимально- 12б) +тест (максимально - 12б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна робота
оцінена в -10б, а тест- 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=10,5=11б
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.
Поміркуйте,
яке значення може мати назва «слов'яни».
3.
Прочитайте матеріал
§54
4.
У зошитах розкрийте зміст
понять: слов’яни, прабатьківщина слов’ян, велике розселення слов’ян. Сфоторгафуйте і перешліть на Вайбер.
5.
Виконайте завдання
№2 з рубрики «Знаю нове»
Сфоторгафуйте і перешліть на Вайбер.
6.
Дайте відповідь на
питання
Ø Які давні спільноти жили на території сучасної України в V ст.?
Сфоторгафуйте і перешліть на Вайбер.
21.04
Урок № 59
Тема
уроку. Склавини й анти на теренах України
Шановні учні!
Вивчивши
цю тему ви знатимете:
·
Історію розвитку
антів і склавинів на теренах України
Інструкція до уроку.
В зошиті записується число, тема
уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально- 12б) +тест
(максимально - 12б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна робота оцінена в -10б, а
тест- 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=10,5=11б
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2. Пригадайте, яку роль відіграли склавини й анти у становленні українського етносу
3. Прочитайте матеріал §55
4. У зошитах дайте відповідь на питання:
Ø Назвіть час розвитку історії антів і склавинів
1. Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2. Пригадайте, яку роль відіграли склавини й анти у становленні українського етносу
3. Прочитайте матеріал §55
4. У зошитах дайте відповідь на питання:
Ø Назвіть час розвитку історії антів і склавинів
Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
5. Виконайте завдання «Діємо:
практичні завдання» на ст. 210 ( робота з картою) . Сфотографуйте і перешліть
на Вайбер.
6.
Пройдіть тести до
23.04 за посиланням join.naurok.ua Код
доступу 197580
23.04
Урок № 60
Тема
уроку. Практичне заняття «Як
жили предки українського народу - слов’яни»
Шановні учні!
Вивчивши
цю тему ви знатимете:
·
як облаштовували
життя, господарювали давні слов’яни?
·
духовний світ
давніх слов’ян
Інструкція до уроку.
В зошиті записується число, тема
уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті
(максимально - 12б) +
тест (максимально - 12б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна робота оцінена в -10б, а
тест - 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=10,5=11б
План урок
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (80.00- 08.10)
2.
Прочитайте документи
на ст. 213-214 «Енциклопедія історії
України про господарство носіїв
черняхівської археологічної культури» та «Енциклопедія історії України про
пеньківську археологічну культуру (антів)»
3.
У зошитах дайте
відповідь на питання до документів (питання перед документами на ст.213.)
Сфотографуйте і перешліть на Вайбер
4.
Прочитайте
текст «Яким було духовне життя давніх
слов’ян?» за посиланням https://drive.google.com/file/d/1n20YIG2vsOu7pmqiQQ8VRKzkhFsic4oZ/view?usp=sharing
5.
Дайте відповідь на
питання
Ø
Яку
релігію сповідували давні слов’яни?
Ø
Назвіть
богів, яким поклонялися давні слов’яни. Сфотографуйте і перешліть на
Вайбер
28.04
Урок № 61
Тема
уроку. Урок узагальнення та тематичний контроль з теми «АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ ( ІІ
частина)
Шановні учні!
Опрацювавши урок ви знатимете рівень своїх знань з теми «АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ
СУСІДИ ( ІІ частина)»
Інструкція до уроку.
В зошиті записується число, тема
уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті (максимально- 12б)
+тест (максимально - 12б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна робота оцінена в -10б, а
тест- 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10б
План уроку
1.
Консультація до уроку
у Вайбері (10.00- 10.10)
2.
Пройдіть тести до
30.04 за посиланням join.naurok.ua Код
доступу 927267
3.
Виконайте інтерактивні вправи за посиланням
Тематична
УЗАГАЛЬНЕНННЯ
ДО КУРСУ.
ВНЕСОК
ДАВНІХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ, КУЛЬТУР, НАРОДІВ В
ІСТОРІЮ ЛЮДСТВА
30.04
Урок № 62
Тема
уроку. Внесок давніх цивілізацій культур, народів в історію людства. Значення давньої історії
України як складової світової історії.
Шановні учні!
Вивчивши
цю тему ви дізнаєтесь:
·
внесок давніх
цивілізацій культур, народів в історію
людства.
·
значення давньої історії
України як складової світової історії
Інструкція до уроку.
В зошиті записується число, тема
уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті
(максимально - 12б) + тест
(максимально - 12б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна робота оцінена в -10б, а
тест - 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10б
План уроку
1.
Консультація до
уроку у Вайбері (08.00- 08.10)
2.
Прочитайте матеріал
§58
3.
У зошитах дайте
відповідь на питання з рубрики «Поміркуйте» на ст.221. Сфотографуйте і
перешліть на Вайбер
4.
У зошитах дайте
відповідь на питання з рубрики « Діємо: практичні завдання» на ст.221. Сфотографуйте
і перешліть на Вайбер
05.05
Урок № 63
Тема уроку.
Внесок давніх цивілізацій культур, народів в історію людства. Значення давньої історії
України як складової світової історії. (продовження)
Шановні учні!
Вивчивши
цю тему ви дізнаєтесь:
·
внесок давніх
цивілізацій культур, народів в історію
людства.
·
значення давньої
історії України як складової світової історії
Інструкція до уроку.
В зошиті записується число, тема
уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті
(максимально - 12б) + тест
(максимально - 12б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна робота оцінена в -10б, а
тест - 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10б
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2. Повторіть матеріал §58
3. Підготуйте лепбук або колаж на тему «Досягнення цивілізацій Стародавнього
світу» Сфотографуйте і перешліть на Вайбер.
Повторення вивченого
07.05
Урок № 64
Тема уроку. Життя людей у
первісні часи.
Шановні учні!
На цьому уроці ви повторите:
·
теорії походження
людини
·
як жили первісні люди
Інструкція до уроку.
В зошиті
записується число, тема уроку.
Оцінка буде складатись з дистанційної роботи в зошиті
(максимально -
12б) + тест (максимально - 12б) :2=оцінка за урок.
Приклад.
Дистанційна робота
оцінена в -10б, а тест - 9б
Оцінка за урок: (10+9):2=9,5=10б
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2. Повторіть матеріал §4
3. Пройдіть тести до 11.05 за
посиланням join.naurok.ua Код доступу 975594 ,
982250, 459975
12.05
12.05
Урок № 65
Тема уроку. Стоянки первісних людей на теренах України
Шановні учні!
На цьому уроці ви повторите:
·
стоянки та пам’ятки первісних людей
на теренах України
План уроку
1. Консультація до уроку у Вайбері (10.00- 10.10)
2. Повторіть матеріал §5
3. Пройдіть тести до 14.05 за
посиланням join.naurok.ua Код доступу 430033
14.05
14.05
Урок № 66
Тема уроку. Виникнення землеробства і скотарства
Шановні учні!
На цьому уроці ви повторите:
План уроку
- що таке неолітична революція
- про початок обробки металів та виникнення ремесел
Немає коментарів:
Дописати коментар