Портфоліо


Портфоліо
Прізвище, ім’я та по батькові  
Володимирова Світлана Володимирівна

Місце роботи
Катеринівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Костянтинівської райдержадміністрації Донецької області

Освіта
Луганський ДПІ ім. Т. Г. Шевченка, 1991 рік

Посада
Вчитель біології

Електронна пошта
svetorada999@gmail.com

Стаж роботи:
загальний – 30
педагогічний – 29

Кваліфікаційна категорія           
Вища кваліфікаційна категорія

Проблема (тема), над якою працюю
Активізація пізнавальної активності учнів
на уроках біології

Інноваційні форми роботи та технології, що використовую
Ø  ІКТ, групова робота, робота в парі, методи «Мозковий штурм» та «Мікрофон»  ігрові прийоми:
 Етап актуалізації опорних знань :
Ø  «Термінологічна естафета»
Ø  «Інтелектуальна розминка»
Ø  «Вірю — не вірю»
Ø  «Бліц - опитування по ланцюжку»
Ø  «Впіймай помилку»
Ø  «Запитання до сусіда»
Ø  « Вилучи зайве»
Етап уроку вивчення нового матеріалу:
Ø  «Зроби шпаргалку».
Ø  «Біологічна естафета».
Ø  «Я так думаю».
Ø  «Впізнай істоту».
Ø  Гра «Кіт у мішку».
Етап узагальнення і систематизації знань
Ø  «Моя думка».
Ø  «Знайди відповідність».
Ø  «Так чи ні».
Ø  «Чомучки».
Ø  Сенкан
Ø  «Продовжи речення»
Ø   «Місткий кошик»


Педагогічне кредо
Кажуть, що талант не розквітне на повну силу, якщо хист від Бога не плекати, якщо здібності від батька-матері не розвивати, якщо розум від природи не посилити інтелектом освіти. І саме для посилення інтелекту повинен працювати кожен небайдужий учитель,тому що врожай біологічної  науки буде щедрим і багатим для всього українського народу, людства.

Життєве кредо
 Не бійся мріяти і йти до своєї мрії!
 Все, що робиться - робиться на краще!
 Стався до інших так, як ти хочеш, щоб ставились до тебе!
 Не бійся нічого нового, всі зміни - на краще!

Шляхи до успіху
1. Пам'ятайте про те, що надто високі показники за трьома базовим педагогічними почуттями - почуття ієрархії, сцени і самовпливовості - не тільки знижують ефективність процесу навчання, але й можуть нашкодити вашому здоров'ю.
 2. Не буває однозначно правильних і неправильних думок.
 3. Коли нам приділяють позитивну увагу, нам думається краще.
 4. Робіть паузи. Тиша також є потужною формою роботи.
 5. Плануйте в своїх уроках «острівці» невизначеності. Вони гарантують творчість.

«Я – педагог і особистість»
  Учитель... Саме він вселяє дитині віру в успіх, допомагає в скрутні хвилини долати відчаї, перешкоди.
Я завжди була упевнена в тому, що вчитель - це найпотрібніша і важча професія на землі. Учитель… Як багато вміщено в це слово. Саме вчитель дарує юному створінню той безцінний і величезний багаж знань, без якого неможлива дорога в майбутнє. Саме він зустрічає дітей біля шкільного порогу і веде по дорозі знань, дає настанови і проводжає дітей в життєву дорогу.
Які ж якості повинен мати справжній вчитель? На мій погляд, він повинен любити своїх підопічних і мати нескінченне, величезне терпіння, повинен мати твердість характеру, уміти знаходити підхід до кожного учня. Звичайно ж, учням завжди хочеться знаходитися поряд з людиною, у якої є чому навчитися. Щодня, вдивляючись в чисті очі дітей, я намагаюсь побачити те, чим вони живуть, що я для них можу зробити.
Головна мета вчителя - це любов і довіра учнів. Добитися цього можна тільки копіткою працею, старанням і терпінням. Це вийде тільки у вчителя, закоханого у свою професію. Якщо вчитель з'єднає в собі любов до справи і до учнів, то він - досконалий вчитель.
Я люблю школу, цей світ юності і надій, де не гасне ні на мить натхненний пошук розуму і добра.
Я вірю в свої сили і сили тих, чиї допитливі оченята кожного дня дивляться на мене.
    Я- найщасливіша людина на світі! Адже я - вчитель!