Портфоліо
Прізвище, ім’я та по
батькові
Володимирова Світлана Володимирівна
Місце роботи
Катеринівська
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Костянтинівської райдержадміністрації
Донецької області
Освіта
Луганський ДПІ ім. Т. Г. Шевченка, 1991 рік
Посада
Вчитель біології
Електронна пошта
svetorada999@gmail.com
Стаж роботи:
загальний – 30
педагогічний – 29
Кваліфікаційна категорія
Вища кваліфікаційна категорія
Проблема (тема), над
якою працюю
Активізація пізнавальної
активності учнів
на уроках біології
Інноваційні форми
роботи та технології, що використовую
Ø ІКТ, групова робота, робота в парі, методи «Мозковий
штурм» та «Мікрофон» ігрові прийоми:
Етап
актуалізації опорних знань :
Ø «Термінологічна естафета»
Ø «Інтелектуальна розминка»
Ø «Вірю — не вірю»
Ø «Бліц - опитування по ланцюжку»
Ø «Впіймай помилку»
Ø «Запитання до сусіда»
Ø « Вилучи зайве»
Етап уроку
вивчення нового матеріалу:
Ø «Зроби шпаргалку».
Ø «Біологічна естафета».
Ø «Я так думаю».
Ø «Впізнай істоту».
Ø Гра «Кіт у мішку».
Етап
узагальнення і систематизації знань
Ø «Моя думка».
Ø «Знайди відповідність».
Ø «Так чи ні».
Ø «Чомучки».
Ø Сенкан
Ø «Продовжи речення»
Ø «Місткий кошик»
Педагогічне кредо
Кажуть, що талант не розквітне на повну силу, якщо
хист від Бога не плекати, якщо здібності від батька-матері не розвивати, якщо
розум від природи не посилити інтелектом освіти. І саме для посилення інтелекту
повинен працювати кожен небайдужий учитель,тому що врожай біологічної науки буде щедрим і багатим для всього
українського народу, людства.
Життєве кредо
Не бійся мріяти
і йти до своєї мрії!
Все, що робиться - робиться на краще!
Стався до інших так, як ти хочеш, щоб ставились до тебе!
Не бійся нічого нового, всі зміни - на краще!
Все, що робиться - робиться на краще!
Стався до інших так, як ти хочеш, щоб ставились до тебе!
Не бійся нічого нового, всі зміни - на краще!
Шляхи до успіху
1. Пам'ятайте про те, що надто високі показники за
трьома базовим педагогічними почуттями - почуття ієрархії, сцени і
самовпливовості - не тільки знижують ефективність процесу навчання, але й можуть
нашкодити вашому здоров'ю.
2. Не буває
однозначно правильних і неправильних думок.
3. Коли нам
приділяють позитивну увагу, нам думається краще.
4. Робіть
паузи. Тиша також є потужною формою роботи.
5. Плануйте в
своїх уроках «острівці» невизначеності. Вони гарантують творчість.
«Я – педагог і
особистість»
Учитель... Саме він вселяє дитині віру в успіх,
допомагає в скрутні хвилини долати відчаї, перешкоди.
Я завжди була упевнена в тому, що вчитель - це
найпотрібніша і важча професія на землі. Учитель… Як багато вміщено в це слово.
Саме вчитель дарує юному створінню той безцінний і величезний багаж знань, без
якого неможлива дорога в майбутнє. Саме він зустрічає дітей біля шкільного
порогу і веде по дорозі знань, дає настанови і проводжає дітей в життєву
дорогу.
Які ж якості повинен мати справжній вчитель? На мій
погляд, він повинен любити своїх підопічних і мати нескінченне, величезне
терпіння, повинен мати твердість характеру, уміти знаходити підхід до кожного
учня. Звичайно ж, учням завжди хочеться знаходитися поряд з людиною, у якої є
чому навчитися. Щодня, вдивляючись в чисті очі дітей, я намагаюсь побачити те,
чим вони живуть, що я для них можу зробити.
Головна мета вчителя - це любов і довіра учнів.
Добитися цього можна тільки копіткою працею, старанням і терпінням. Це вийде
тільки у вчителя, закоханого у свою професію. Якщо вчитель з'єднає в собі любов
до справи і до учнів, то він - досконалий вчитель.
Я люблю школу, цей світ юності і надій, де не гасне ні
на мить натхненний пошук розуму і добра.
Я вірю в свої сили і сили тих, чиї допитливі оченята
кожного дня дивляться на мене.
Я-
найщасливіша людина на світі! Адже я - вчитель!